Powiadom mnie o dostępności

Wałki rozrządu do MERCEDES-BENZ KLASA E W210

5 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Strona zabudowy: Strona wylotowa

Ciężar [kg]: 2.599

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

852,84

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

852,84

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Strona doprowadzająca

Ciężar [kg]: 2.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

411,75

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

411,75

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Strona doprowadzająca

518,75

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

518,75

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

434,84

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

434,84

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Strona wylotowa

Ciężar [kg]: 2.3

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

387,52

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

387,52

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MERCEDES-BENZ W210

Wałek rozrządu w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA E W210 – za co odpowiada?

Wałek rozrządu jest jednym z najważniejszych elementów układu rozrządu we współczesnych silnikach spalinowych. W przypadku samochodów MERCEDES-BENZ KLASA E W210 mamy do czynienia ze standardowym zastosowaniem wałka – steruje on pracą silnika i odpowiada za dopływ mieszanki paliwowo-powietrznej do cylindrów oraz ich późniejsze opróżnianie z pozostałości procesu spalania, czyli spalin. Wałek rozrządu posiada krzywki, które odpowiadają za otwieranie się i zamykanie zaworów, regulują one doprowadzanie mieszanki i odprowadzanie spalin. Niezawodna praca wałka rozrządu jest warunkiem zachodzenia prawidłowego cyklu pracy silnika.

MERCEDES-BENZ KLASA E W210 – awarie wałka rozrządu

W silnikach stosowanych w samochodach MERCEDES-BENZ KLASA E W210, wałek rozrządu może ulec awarii z kilku różnych przyczyn. Najczęściej spotykane jest zużycie eksploatacyjne obserwowane w egzemplarzach aut MERCEDES-BENZ KLASA E W210, posiadających bardzo wysoki przebieg lub pracujących w trudnych warunkach. Przyczyną awarii wałka rozrządu może być jednak także złe smarowanie spowodowane niedoborem oleju silnikowego lub jego niewłaściwymi parametrami (zła specyfikacja oleju lub rzadka wymiana). Dochodzi wówczas do ścierania się elementów wałka i ich stopniowej degradacji.

Kiedy wymienić wałek rozrządu w pojazdach MERCEDES-BENZ KLASA E W210?

Wałki rozrządu nie ulegają częstym awariom, dlatego decyzję o ich wymianie należy poprzedzić fachową diagnostyką. O zużyciu wałka świadczyć mogą objawy, które mogą towarzyszyć także innym usterkom – np. utrata mocy silnika czy jego nierówna praca. Kiedy zostaną wykluczone inne przyczyny usterek, pozostaje rozebranie układu rozrządu i sprawdzenie kondycji wałka. Jeżeli jest on w złym stanie, zalecana jest wymiana na nowy produkt. W przypadku samochodu MERCEDES-BENZ KLASA E W210, eksperci motoryzacyjni nie zalecają podejmowania prób regeneracji wałka rozrządu.