Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
57 produktów
Wybierz auto
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
455,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
455,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
Materiał: Stal
346,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
346,35
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektryczny
Materiał: Metal
Rozwiń więcej danych
359,24
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
359,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami, z chlodnicą agr
Rozwiń więcej danych
420,08
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
420,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 1.1
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
634,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
634,75
zł/szt.
Darmowa dostawa
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego: 1
622,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
622,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj koprusu: Obudowa aluminiowa
Rozwiń więcej danych
369,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
369,72
zł/szt.
Darmowa dostawa
385,92
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
385,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektryczny
745,07
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
745,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektryczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Rozwiń więcej danych
354,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
354,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
292,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
292,01
zł/szt.
Darmowa dostawa
Jakość: Equivalent
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
432,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
432,73
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość połączeń: 5
342,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
342,03
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Obudowa przepustnicy
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
325,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
325,01
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 171,03 zł
Strona zabudowy: Filtr cząstek stałych
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
362,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
362,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 173,18 zł
1 044,55
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
1 044,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektryczny
640,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
640,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 38
Tryb pracy: Elektroniczny
Rozwiń więcej danych
424,52
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
424,52
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
928,28
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
928,28
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ograniczenia producenta: Valeo
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
519,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
519,49
zł/szt.
Darmowa dostawa
Zawór EGR w samochodzie AUDI TT odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.
W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.
Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach AUDI TT wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.