7 produktów
Wybierz auto
MET0892741
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: Po chłodnicy agr
Rozwiń więcej danych
684,05
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
684,05
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYEGRVW047
Średnica [mm]: 38
Tryb pracy: Elektroniczny
Rozwiń więcej danych
424,52
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
424,52
zł/szt.
Darmowa dostawa
DELEG1055212B1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez chłodnicy agr
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Strona wysokiego ciśnienia
634,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
634,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
TOP639821
Strona zabudowy: Rura ssąca, boczna oprawa
Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny
Rozwiń więcej danych
92,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
92,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DELEG1048912B1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez chłodnicy agr
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Strona niskiego ciśnienia
329,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
329,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350700454
Tryb pracy: Elektryczny
Norma emisji spalin: Euro 6
Rozwiń więcej danych
704,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
704,65
zł/szt.
Darmowa dostawa
PIE710334020
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
565,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
565,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
Zawór EGR w samochodzie AUDI TT III (8S) odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.
W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.
Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach AUDI TT III (8S) wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.