43 produktów
Wybierz auto
PIE710334000
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
412,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 05.09
412,56
zł/szt.
Darmowa dostawa
NIS98192
Materiał: Stal
346,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 05.09
346,35
zł/szt.
Darmowa dostawa
ABA12101087
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami, z chlodnicą agr
Rozwiń więcej danych
431,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 05.09
431,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
361,83
zł/szt.
Kraków: pon. 08.09
U ciebie: pon. 08.09
361,83
zł/szt.
Darmowa dostawa
0400571822112042
385,92
zł/szt.
Kraków: pon. 08.09
U ciebie: pon. 08.09
385,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
MEA88259R
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego: 1
622,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 05.09
622,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
040143978
Ciężar [kg]: 1.1
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
648,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 05.09
648,43
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASH150000907
Tryb pracy: Elektryczny
640,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 05.09
640,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Pneumatyczny
Rodzaj zaworu: Zawór recylkulacji powietrza
179,11
zł/szt.
Kraków: pon. 08.09
U ciebie: pon. 08.09
179,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEA88087E
Jakość: Equivalent
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
432,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 05.09
432,73
zł/szt.
Darmowa dostawa
MEA88259
1 044,55
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
1 044,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
MEA88259E
Jakość: Equivalent
648,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 05.09
648,01
zł/szt.
Darmowa dostawa
240,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 05.09
240,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA12101039
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez chłodnicy agr
238,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 05.09
238,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAPEGR0901
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
274,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 05.09
274,37
zł/szt.
Darmowa dostawa
JAPEGR0907
Tryb pracy: Elektryczny
573,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 05.09
573,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
ENERGYZE0070
Dla numeru oe: 03l 131 501 k
Ciężar [kg]: 1.1
Rozwiń więcej danych
365,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 05.09
365,18
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX274012
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj koprusu: Obudowa aluminiowa
Rozwiń więcej danych
369,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 05.09
369,72
zł/szt.
Darmowa dostawa
HIT138460
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
417,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 05.09
417,77
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRI717730084
Strona zabudowy: Obudowa przepustnicy
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
325,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 05.09
325,01
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 171,03 zł
Zawór EGR w samochodzie AUDI TT II (8J) odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.
W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.
Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach AUDI TT II (8J) wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.