36 produktów
Wybierz auto
PIE710334000
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
512,48
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
512,48
zł/szt.
Darmowa dostawa
NIS98192
Materiał: Stal
348,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
348,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
ABA12101087
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami, z chlodnicą agr
Rozwiń więcej danych
453,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
453,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
040143978
Ciężar [kg]: 1.1
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
694,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
694,45
zł/szt.
Darmowa dostawa
359,24
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
359,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
0400571822112042
428,05
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
428,05
zł/szt.
Darmowa dostawa
JAV1500907
Tryb pracy: Elektryczny
697,92
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
697,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 1.15
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
772,20
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
772,20
zł/szt.
Darmowa dostawa
MEA88259
1 044,55
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
1 044,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
CANCVG73029AS
Tryb pracy: Pneumatyczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Rozwiń więcej danych
167,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
167,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DRMDRM211101S
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z chlodnicą agr
601,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
601,25
zł/szt.
Darmowa dostawa
YSPPCV035
135,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
135,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TRI881329003
Ograniczenia producenta: Valeo
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
535,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
535,16
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRMDRM211116
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
356,07
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
356,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
JAPEGR0901
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
385,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
385,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
HIT138469
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem, z chlodnicą agr
Rozwiń więcej danych
760,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
760,16
zł/szt.
Darmowa dostawa
ABA12101039
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez chłodnicy agr
269,05
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
269,05
zł/szt.
Darmowa dostawa
349,28
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
349,28
zł/szt.
Darmowa dostawa
JAPEGR0907
Tryb pracy: Elektryczny
583,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
583,52
zł/szt.
Darmowa dostawa
240,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
240,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zawór EGR w samochodzie AUDI TT II (8J) odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.
W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.
Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach AUDI TT II (8J) wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.