90 produktów
Wybierz auto
PIE710334070
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
450,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 17.06
450,13
zł/szt.
Darmowa dostawa
0338724809500
Tryb pracy: Elektroniczny
Rodzaj zaworu: Zawór sterujący
Rozwiń więcej danych
696,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 17.06
696,03
zł/szt.
Darmowa dostawa
0338702318010
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
93,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 17.06
93,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYEGRBM000
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez chłodnicy agr
146,31
zł/szt.
Kraków: śr. 18.06
U ciebie: śr. 18.06
146,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6NU010171871
Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny
Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
Rozwiń więcej danych
178,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 17.06
178,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
YSPEGRA120
219,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 17.06
219,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV1500101
Tryb pracy: Pneumatyczny
168,41
zł/szt.
Kraków: śr. 18.06
U ciebie: śr. 18.06
168,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
675,14
zł/szt.
Kraków: śr. 18.06
U ciebie: śr. 18.06
675,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAM19061
Tryb pracy: Pneumatyczny
Dla numeru artykułu: 555228
131,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 17.06
131,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DELEG1046612B1
218,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 17.06
218,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR555248A
Ilość połączeń: 5
639,27
zł/szt.
Kraków: śr. 18.06
U ciebie: śr. 18.06
639,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRI717710063
Tryb pracy: Pneumatyczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
323,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 17.06
323,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 221,40 zł
DRI717710042
Tryb pracy: Pneumatyczny
Norma emisji spalin: Euro 3
Rozwiń więcej danych
348,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 17.06
348,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 123,00 zł
SKV14SKV175
Ciężar [kg]: 0.9
Tryb pracy: Pneumatyczny
191,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 17.06
191,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEA88254R
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego: 1
Ilość biegunów: 5
356,78
zł/szt.
Kraków: śr. 18.06
U ciebie: śr. 18.06
356,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
DELEG1046712B1
274,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 17.06
274,01
zł/szt.
Darmowa dostawa
NIS98352
Opcja wyposażenia: First fit
Materiał: Stal
196,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 17.06
196,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0338700450100
Tryb pracy: Pneumatyczny
Rodzaj zaworu: Zawór hermetyczny
Rozwiń więcej danych
391,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 17.06
391,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
OSS40468
650,85
zł/szt.
Kraków: śr. 18.06
U ciebie: śr. 18.06
650,85
zł/szt.
Darmowa dostawa
759,32
zł/szt.
Kraków: śr. 18.06
U ciebie: śr. 18.06
759,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
Zawór EGR w samochodzie BMW 5 E60 odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.
W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.
Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach BMW 5 E60 wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.