Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
29 produktów
Wybierz auto
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
387,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
387,29
zł/szt.
Darmowa dostawa
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego: 1
Ilość biegunów: 5
467,28
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
467,28
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj zaworu: Zawór sterujący
Rozwiń więcej danych
579,85
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
579,85
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość połączeń: 5
639,27
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
639,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
51,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
51,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
367,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
367,63
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 507,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
1 507,83
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 805,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
1 805,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
397,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
397,88
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 174,62 zł
394,62
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
394,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
351,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
351,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
150,16
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
150,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
591,15
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
591,15
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj koprusu: Obudowa aluminiowa
Rozwiń więcej danych
242,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
242,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 1.05
Rozwiń więcej danych
372,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
372,29
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
314,38
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
314,38
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
422,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
422,41
zł/szt.
Darmowa dostawa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z chlodnicą agr, bez chłodnicy agr
276,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
276,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj zaworu: Zawór sterujący
Rozwiń więcej danych
415,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
415,10
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
372,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
372,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
Zawór EGR w samochodzie BMW 5 F10 odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.
W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.
Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach BMW 5 F10 wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.