54 produktów
Wybierz auto
620,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
620,30
zł/szt.
Darmowa dostawa
252,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
252,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
BOK711021D1
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez czujnika
271,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
271,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
378,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 16.05
378,70
zł/szt.
Darmowa dostawa
ABA12101005
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
165,58
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
165,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
399,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 16.05
399,66
zł/szt.
Darmowa dostawa
ABA12101019
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
179,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
179,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0338724809390
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
Rozwiń więcej danych
709,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
709,28
zł/szt.
Darmowa dostawa
270,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
270,12
zł/szt.
Darmowa dostawa
146,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
146,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NIS98191
185,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
185,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HERJ5698001
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
Rozwiń więcej danych
269,05
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
269,05
zł/szt.
Darmowa dostawa
ABA12101042
Tryb pracy: Pneumatyczny
161,96
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
161,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0400571822112033
323,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
323,16
zł/szt.
Darmowa dostawa
GHAGH731904
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez chłodnicy agr
259,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
259,02
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYEGRPE001
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez chłodnicy agr
146,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 16.05
146,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
227,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
227,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP639160
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
388,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
388,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT60225
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez uszczelnienia
Rozwiń więcej danych
239,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
239,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX274072
Tryb pracy: Pneumatyczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
133,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
133,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zawór EGR w samochodzie CITROËN BERLINGO Berlingo I odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.
W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.
Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach CITROËN BERLINGO Berlingo I wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.