63 produktów
Wybierz auto
620,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
620,30
zł/szt.
Darmowa dostawa
252,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
252,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
ABA12101005
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
165,58
zł/szt.
Kraków: pt. 16.05
U ciebie: pt. 16.05
165,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA12101019
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
179,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
179,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
399,66
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
399,66
zł/szt.
Darmowa dostawa
0338724809390
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
Rozwiń więcej danych
709,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
709,28
zł/szt.
Darmowa dostawa
270,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
270,12
zł/szt.
Darmowa dostawa
198,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
198,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT60225
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez uszczelnienia
Rozwiń więcej danych
239,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
239,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DRMDRM161101
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
338,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
338,05
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRMDRM161104
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
294,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
294,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
BLUADP157203
Ciężar [kg]: 0.42
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
217,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
217,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny
Rozwiń więcej danych
106,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
106,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV14SKV075
Ciężar [kg]: 0.5
Tryb pracy: Pneumatyczny
183,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
183,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
319,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
319,63
zł/szt.
Darmowa dostawa
251,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
251,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
NRF48391
Tryb pracy: Pneumatyczny
Jakość/klasa: Easy fit
201,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
201,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR555111
Ilość połączeń: 5
620,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
620,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
ERR555112A
Tryb pracy: Elektryczny
Ilość połączeń: 5
332,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
332,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
HIT138481
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
Rozwiń więcej danych
457,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
457,79
zł/szt.
Darmowa dostawa
Zawór EGR w samochodzie CITROËN C3 I odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.
W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.
Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach CITROËN C3 I wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.