63 produktów
Wybierz auto
0338702209110
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj zaworu: Zawór sterujący
Rozwiń więcej danych
644,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
644,80
zł/szt.
Darmowa dostawa
272,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
272,42
zł/szt.
Darmowa dostawa
620,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
620,30
zł/szt.
Darmowa dostawa
215,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
215,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
334,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
334,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
401,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.11
401,35
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 074,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 074,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
BOK711021D1
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez czujnika
271,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
271,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
ABA12101019
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
179,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.11
179,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA12101005
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
179,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
179,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0338724809390
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
Rozwiń więcej danych
439,85
zł/szt.
Kraków: wt. 02.12
U ciebie: wt. 02.12
439,85
zł/szt.
Darmowa dostawa
374,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
374,88
zł/szt.
Darmowa dostawa
207,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
207,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET0892319
Tryb pracy: Elektryczny
1 641,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.11
1 641,48
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT60225
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez uszczelnienia
Rozwiń więcej danych
239,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
239,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
WAH710944R
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
715,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
715,37
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 239,85 zł
DRI717720002
Ograniczenia producenta: Valeo
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
373,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
373,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 177,43 zł
ASH150000308
Tryb pracy: Elektryczny
Ilość połączeń: 5
380,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.11
380,15
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 700,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.11
1 700,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
MEA88086R
Tryb pracy: Elektryczny
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego: 1
478,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.11
478,66
zł/szt.
Darmowa dostawa
Zawór EGR w samochodzie CITROËN C3 II odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.
W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.
Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach CITROËN C3 II wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.