49 produktów
Wybierz auto
270,12
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
270,12
zł/szt.
Darmowa dostawa
NIS98206
185,24
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
185,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
397,71
zł/szt.
Kraków: śr. 31.12
U ciebie: śr. 31.12
397,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
BOK711021D1
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez czujnika
271,27
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
271,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
ABA12101019
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
179,41
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
179,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0403881310010
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj koprusu: Obudowa aluminiowa
Rozwiń więcej danych
340,84
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
340,84
zł/szt.
Darmowa dostawa
ABA12101005
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
173,47
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
173,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NRF48616
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z pierścieniami uszczelniającymi
172,08
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
172,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
680,79
zł/szt.
Kraków: śr. 31.12
U ciebie: śr. 31.12
680,79
zł/szt.
Darmowa dostawa
ABA12101045
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
115,74
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
115,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396EG1025612B1
Napięcie [v]: 12
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
306,92
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
306,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
215,22
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
215,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYEGRVW010
101,50
zł/szt.
Kraków: śr. 31.12
U ciebie: śr. 31.12
101,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
358,06
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
358,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV14SKV203
134,26
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
134,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV14SKV077
Ciężar [kg]: 0.69
Tryb pracy: Pneumatyczny
185,24
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
185,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
WAH710922R
Tryb pracy: Pneumatyczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
238,14
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
238,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kaucja: 233,70 zł
145,10
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
145,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TRI881310001
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj koprusu: Obudowa aluminiowa
Rozwiń więcej danych
378,41
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
378,41
zł/szt.
Darmowa dostawa
03356NU010171071
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez uszczelnienia
Rozwiń więcej danych
312,04
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
312,04
zł/szt.
Darmowa dostawa
Zawór EGR w samochodzie CITROËN C5 I odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.
W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.
Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach CITROËN C5 I wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.