28 produktów
Wybierz auto
NIS98175
Materiał: Stal
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
261,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
261,13
zł/szt.
Darmowa dostawa
0338700020240
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
400,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
400,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
245,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
245,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0426EGR0203
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
170,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
170,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
211,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 20.11
211,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYEGRCT012
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez chłodnicy agr
Gruntownie wyremontowany: 1
138,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 20.11
138,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396EG1025812B1
303,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
303,54
zł/szt.
Darmowa dostawa
0396EG1030112B1
472,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
472,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRI717720005
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
240,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
240,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kaucja: 87,60 zł
0403881315032
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez uszczelnień
Rozwiń więcej danych
316,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
316,36
zł/szt.
Darmowa dostawa
220,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 20.11
220,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
153,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
153,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
332,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 20.11
332,13
zł/szt.
Darmowa dostawa
EPS1963007
303,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
303,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
FAC230047
315,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
315,44
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASH150000203
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
190,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
190,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
161,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 20.11
161,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6NU014864521
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
330,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
330,85
zł/szt.
Darmowa dostawa
03356NU010171421
Tryb pracy: Elektroniczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
310,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 20.11
310,77
zł/szt.
Darmowa dostawa
248,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
248,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zawór EGR w samochodzie FIAT PALIO odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.
W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.
Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach FIAT PALIO wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.