86 produktów
Wybierz auto
0510274011
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
Rozwiń więcej danych
231,52
zł/szt.
Kraków: pon. 04.08
U ciebie: pon. 04.08
231,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0338703784340
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj zaworu: Zawór sterujący
Rozwiń więcej danych
492,43
zł/szt.
Kraków: pon. 04.08
U ciebie: pon. 04.08
492,43
zł/szt.
Darmowa dostawa
0396EG1039912B1
385,88
zł/szt.
Kraków: pon. 04.08
U ciebie: pon. 04.08
385,88
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT60223
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj zaworu: Zawór sterujący
Rozwiń więcej danych
339,15
zł/szt.
Kraków: wt. 05.08
U ciebie: wt. 05.08
339,15
zł/szt.
Darmowa dostawa
352,58
zł/szt.
Kraków: wt. 05.08
U ciebie: wt. 05.08
352,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRMDRM161102
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
316,21
zł/szt.
Kraków: pon. 04.08
U ciebie: pon. 04.08
316,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
FEB172830
Ciężar [kg]: 0.748
Zdjęcie producenta: 1
146,39
zł/szt.
Kraków: pon. 04.08
U ciebie: pon. 04.08
146,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR555494A
412,06
zł/szt.
Kraków: pon. 04.08
U ciebie: pon. 04.08
412,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
ERR555242A
Ilość połączeń: 5
286,42
zł/szt.
Kraków: pon. 04.08
U ciebie: pon. 04.08
286,42
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYEGRFR002
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego: 1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez chłodnicy agr
96,24
zł/szt.
Kraków: wt. 05.08
U ciebie: wt. 05.08
96,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYEGRFR007
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez chłodnicy agr
178,95
zł/szt.
Kraków: wt. 05.08
U ciebie: wt. 05.08
178,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
240,26
zł/szt.
Kraków: pon. 04.08
U ciebie: pon. 04.08
240,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA12101093
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z nasadką rurową, z uszczelnieniami
232,13
zł/szt.
Kraków: czw. 07.08
U ciebie: czw. 07.08
232,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FEB174275
Dla numeru oe: 1 480 549
Ciężar [kg]: 1.165
Rozwiń więcej danych
406,22
zł/szt.
Kraków: wt. 05.08
U ciebie: wt. 05.08
406,22
zł/szt.
Darmowa dostawa
474,40
zł/szt.
Kraków: wt. 05.08
U ciebie: wt. 05.08
474,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
529,10
zł/szt.
Kraków: wt. 05.08
U ciebie: wt. 05.08
529,10
zł/szt.
Darmowa dostawa
366,53
zł/szt.
Kraków: wt. 05.08
U ciebie: wt. 05.08
366,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRMDRM61103
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
383,10
zł/szt.
Kraków: pon. 04.08
U ciebie: pon. 04.08
383,10
zł/szt.
Darmowa dostawa
415,29
zł/szt.
Kraków: wt. 05.08
U ciebie: wt. 05.08
415,29
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEL6NU010171461
Tryb pracy: Elektroniczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
496,89
zł/szt.
Kraków: pon. 04.08
U ciebie: pon. 04.08
496,89
zł/szt.
Darmowa dostawa
Zawór EGR w samochodzie FORD TRANSIT VI odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.
W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.
Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach FORD TRANSIT VI wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.