87 produktów
Wybierz auto
0510274011
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
Rozwiń więcej danych
229,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
229,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0338703784340
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj zaworu: Zawór sterujący
Rozwiń więcej danych
492,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
492,84
zł/szt.
Darmowa dostawa
0396EG1039912B1
382,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
382,17
zł/szt.
Darmowa dostawa
MEA88137E
Jakość: Equivalent
347,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
347,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
MEA88255E
Jakość: Equivalent
607,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
607,44
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYEGRFR029
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez chłodnicy agr
212,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 29.10
212,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA12101092
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z nasadką rurową, z uszczelnieniami
234,59
zł/szt.
Kraków: pt. 31.10
U ciebie: pt. 31.10
234,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA12101097
Tryb pracy: Pneumatyczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
114,46
zł/szt.
Kraków: pt. 31.10
U ciebie: pt. 31.10
114,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA12101009
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
211,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
211,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DRMDRM61102
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
318,01
zł/szt.
Kraków: pt. 31.10
U ciebie: pt. 31.10
318,01
zł/szt.
Darmowa dostawa
0400571822112063
336,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
336,04
zł/szt.
Darmowa dostawa
DELEG1043612B1
487,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
487,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
DELEG1043812B1
580,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
580,48
zł/szt.
Darmowa dostawa
HBE70671304
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj zaworu: Zawór sterujący
Rozwiń więcej danych
348,24
zł/szt.
Kraków: pt. 31.10
U ciebie: pt. 31.10
348,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEL6NU010171271
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
528,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 29.10
528,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
03356NU010171661
Tryb pracy: Elektryczny
Ilość biegunów: 5
446,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 29.10
446,49
zł/szt.
Darmowa dostawa
0403881316036
Ograniczenia producenta: Pierburg
Tryb pracy: Elektroniczny
Rozwiń więcej danych
634,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
634,18
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASH150000303
326,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 29.10
326,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX270189
248,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
248,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
349,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
349,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
Zawór EGR w samochodzie FORD TRANSIT VI odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.
W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.
Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach FORD TRANSIT VI wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.