443 produktów
Wybierz auto
0338724809730
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
Rozwiń więcej danych
283,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
283,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
0338702209110
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj zaworu: Zawór sterujący
Rozwiń więcej danych
578,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
578,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
187,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
187,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
270,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
270,12
zł/szt.
Darmowa dostawa
620,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
620,30
zł/szt.
Darmowa dostawa
0338700578120
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
579,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
579,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASH150000302
Tryb pracy: Elektryczny
256,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
256,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASH150000306
Tryb pracy: Elektryczny
Kształt obudowy wtyczki: Prostokątny
290,59
zł/szt.
Kraków: pon. 10.11
U ciebie: pon. 10.11
290,59
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYEGRFR014
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
702,74
zł/szt.
Kraków: pon. 10.11
U ciebie: pon. 10.11
702,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
BOK710926D1
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
346,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
346,45
zł/szt.
Darmowa dostawa
043819025
Dla numeru artykułu: 555074
121,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
121,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH150000917
Tryb pracy: Pneumatyczny
149,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
149,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOK711021D1
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez czujnika
271,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
271,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYEGRMZ000
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez chłodnicy agr
Gruntownie wyremontowany: 1
126,22
zł/szt.
Kraków: pon. 10.11
U ciebie: pon. 10.11
126,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510274011
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
Rozwiń więcej danych
229,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
229,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NRF48324
Tryb pracy: Pneumatyczny
Jakość/klasa: Easy fit
179,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
179,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT60226
Tryb pracy: Elektryczny
246,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
246,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEA88069E
Jakość: Equivalent
197,79
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
197,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NIS98162
200,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
200,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
331,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
331,95
zł/szt.
Darmowa dostawa
Zawór EGR w samochodzie FORD odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.
W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.
Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach FORD wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.