434 produktów
Wybierz auto
614,37
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
614,37
zł/szt.
Darmowa dostawa
0338700578120
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
611,51
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
611,51
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASH150000302
Tryb pracy: Elektryczny
241,63
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
241,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH150000306
Tryb pracy: Elektryczny
Kształt obudowy wtyczki: Prostokątny
247,54
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
247,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
264,42
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
264,42
zł/szt.
Darmowa dostawa
823,70
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
823,70
zł/szt.
Darmowa dostawa
043819025
Dla numeru artykułu: 555074
161,80
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
161,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03897241D
Tryb pracy: Pneumatyczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
199,61
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
199,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR555467A
Ilość połączeń: 5
243,60
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
243,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510274011
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
Rozwiń więcej danych
277,07
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
277,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASH150000917
Tryb pracy: Pneumatyczny
142,06
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
142,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEA88069E
Jakość: Equivalent
196,17
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
196,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0338728098040
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
134,74
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
134,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
PIE702256460
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
174,63
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
174,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYEGRFR014
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
687,29
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
687,29
zł/szt.
Darmowa dostawa
ABA12101019
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
187,24
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
187,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA12101031
Tryb pracy: Pneumatyczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
138,72
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
138,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0338724809200
Tryb pracy: Pneumatyczny
Rodzaj zaworu: Zawór hermetyczny
Rozwiń więcej danych
414,36
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
414,36
zł/szt.
Darmowa dostawa
0338703784340
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj zaworu: Zawór sterujący
Rozwiń więcej danych
520,45
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
520,45
zł/szt.
Darmowa dostawa
412,05
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
412,05
zł/szt.
Darmowa dostawa
Zawór EGR w samochodzie FORD odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.
W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.
Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach FORD wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.