177 produktów
Wybierz auto
0338702209110
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj zaworu: Zawór sterujący
Rozwiń więcej danych
577,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
577,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
0510274011
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
Rozwiń więcej danych
231,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
231,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA12101095
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj zaworu: Zawór sterujący
Rozwiń więcej danych
510,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
510,00
zł/szt.
Darmowa dostawa
ERR555467A
Ilość połączeń: 5
245,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
245,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
378,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
378,52
zł/szt.
Darmowa dostawa
0338703784340
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj zaworu: Zawór sterujący
Rozwiń więcej danych
492,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
492,43
zł/szt.
Darmowa dostawa
0396EG1039912B1
385,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
385,88
zł/szt.
Darmowa dostawa
0396EG1040612B1
298,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
298,56
zł/szt.
Darmowa dostawa
DELEG1043812B1
586,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
586,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
0389710661D
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z rurą wlotową, z uszczelnieniem, ze sterowaniem przepustnicy
1 481,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 481,12
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX270189
251,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
251,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYEGRFR002
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego: 1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez chłodnicy agr
96,24
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
96,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYEGRFR007
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez chłodnicy agr
178,95
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
178,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT60224
210,41
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
210,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
CANCVG74019AS
Tryb pracy: Elektryczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Rozwiń więcej danych
344,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
344,48
zł/szt.
Darmowa dostawa
352,58
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
352,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
240,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
240,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NRF48644
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny
Rozwiń więcej danych
235,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
235,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
968,06
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
968,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
ENERGYZE0013
Ciężar [kg]: 0.63
Tryb pracy: Pneumatyczny
131,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
131,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zawór EGR w samochodzie FORD TRANSIT odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.
W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.
Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach FORD TRANSIT wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.