172 produktów
Wybierz auto
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj zaworu: Zawór sterujący
Rozwiń więcej danych
577,54
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
577,54
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość połączeń: 5
694,96
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
694,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
Rozwiń więcej danych
231,52
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
231,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
167,59
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
167,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
385,88
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
385,88
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj zaworu: Zawór sterujący
Rozwiń więcej danych
492,43
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
492,43
zł/szt.
Darmowa dostawa
Dla numeru artykułu: 555317
Ilość połączeń: 8
689,40
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
689,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
329,82
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
329,82
zł/szt.
Darmowa dostawa
718,31
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
718,31
zł/szt.
Darmowa dostawa
333,49
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
333,49
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektryczny
293,42
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
293,42
zł/szt.
Darmowa dostawa
Jakość: Equivalent
469,94
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
469,94
zł/szt.
Darmowa dostawa
Jakość: Equivalent
351,34
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
351,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Sterowany podciśnieniem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez uszczelnień
Rozwiń więcej danych
337,85
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
337,85
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ograniczenia producenta: Pierburg
Tryb pracy: Elektroniczny
Rozwiń więcej danych
640,34
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
640,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Pneumatyczny
Rodzaj koprusu: Obudowa aluminiowa
Rozwiń więcej danych
359,65
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
359,65
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 1.24
Rozwiń więcej danych
351,57
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
351,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
392,55
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
392,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez uszczelnienia
Rozwiń więcej danych
312,38
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
312,38
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
549,98
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
549,98
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 369,00 zł
Zawór EGR w samochodzie FORD TRANSIT odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.
W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.
Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach FORD TRANSIT wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.