Powiadom mnie o dostępności

Zawory EGR do LAND ROVER FREELANDER II

16 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Napięcie [V]: 12, Tryb pracy: elektryczny, Rodzaj zaworu: zawór sterujący, Artykuł uzupełniają...
593,18 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: ASH1500LL06

Zawór EGR ASHIKA 150-0L-L06

Tryb pracy: elektryczny
364,48 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: ERR555229A

Zawór EGR ERA 555229A

178,75 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: JPG1519901000

Zawór EGR JP GROUP 1519901000

Tryb pracy: elektryczny, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszczelnieniami
449,05 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: SKV14SKV171

Zawór EGR ESEN SKV 14SKV171

Napięcie [V]: 12, Ciężar [kg]: 1.74, Tryb pracy: elektryczny, Ilość biegunów: 5
397,17 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: NTYEGRFR008

Zawór EGR NTY EGR-FR-008

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: bez chłodnicy AGR
385,89 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: JAV150L04

Zawór EGR JAPKO 150L04

Tryb pracy: pneumatyczny
169,08 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: JAV150L06

Zawór EGR JAPKO 150L06

Tryb pracy: elektryczny
372,53 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tryb pracy: pneumatyczny
274,35 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 0403881310007

Zawór EGR TRISCAN 8813 10007

Tryb pracy: elektryczny, Rodzaj koprusu: Obudowa aluminiowa, Artykuł uzupełniający / informacja u...
560,23 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: KAM19064

Zawór EGR KAMOKA 19064

dla numeru artykułu: 555229
136,56 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: ASH1500LL04

Zawór EGR ASHIKA 150-0L-L04

Tryb pracy: pneumatyczny
135,83 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
410,31 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Jakość: EQUIVALENT
503,30 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: SKV14SKV179

Zawór EGR ESEN SKV 14SKV179

Ciężar [kg]: 0.7, Tryb pracy: pneumatyczny
179,55 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: DELEG1043712B1

Zawór EGR DELPHI EG10437-12B1

462,68 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do LAND ROVER

Zawór EGR w samochodach LAND ROVER FREELANDER II

Zawór EGR w samochodzie LAND ROVER FREELANDER II odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.

Zasada działania zaworu EGR w aucie LAND ROVER FREELANDER II

W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.

LAND ROVER FREELANDER II – jakie są najczęstsze przyczyny awarii zaworu EGR?

Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach LAND ROVER FREELANDER II wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.