17 produktów
Wybierz auto
TRU0216028
Dla numeru oe: 002 140 2660
263,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 24.06
263,30
zł/szt.
Darmowa dostawa
MEA88257
1 177,84
zł/szt.
Kraków: pt. 27.06
U ciebie: pt. 27.06
1 177,84
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj zaworu: Zawór przełączający
154,25
zł/szt.
Kraków: śr. 25.06
U ciebie: śr. 25.06
154,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV14SKV068
Ciężar [kg]: 0.3
Tryb pracy: Pneumatyczny
232,71
zł/szt.
Kraków: śr. 25.06
U ciebie: śr. 25.06
232,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOK7206D1
Tryb pracy: Pneumatyczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
345,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 24.06
345,09
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYEGRME014
Tryb pracy: Pneumatyczny
357,06
zł/szt.
Kraków: śr. 25.06
U ciebie: śr. 25.06
357,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
PIE724809850
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
477,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 24.06
477,48
zł/szt.
Darmowa dostawa
WAH710965D
Dla numeru oe: A 274 142 04 19
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
343,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 24.06
343,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRI717730139
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
630,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 24.06
630,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 216,48 zł
VDOA2C59514268
Średnica [mm]: 28
Tryb pracy: Elektroniczny
Rozwiń więcej danych
1 308,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 24.06
1 308,75
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX274098
393,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 24.06
393,66
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYEGRME013
Średnica [mm]: 28
Tryb pracy: Elektroniczny
Rozwiń więcej danych
357,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 24.06
357,05
zł/szt.
Darmowa dostawa
PIE710334010
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
638,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 24.06
638,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEL6NU014864641
Tryb pracy: Pneumatyczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
440,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 24.06
440,98
zł/szt.
Darmowa dostawa
03897206D
Tryb pracy: Pneumatyczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
318,12
zł/szt.
Kraków: śr. 25.06
U ciebie: śr. 25.06
318,12
zł/szt.
Darmowa dostawa
NRF48635
Tryb pracy: Pneumatyczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z pierścieniami uszczelniającymi
338,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 24.06
338,37
zł/szt.
Darmowa dostawa
0400571822112119
214,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 24.06
214,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zawór EGR w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA V odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.
W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.
Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach MERCEDES-BENZ KLASA V wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.