5 produktów
Wybierz auto
TOP639186
Tryb pracy: Elektryczny
Kształt obudowy wtyczki: Owalny
Rozwiń więcej danych
318,29
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
318,29
zł/szt.
Darmowa dostawa
DESDEG0123
Jakość: Oe
Tryb pracy: Elektryczny
518,71
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
518,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
BOK710978R
Tryb pracy: Elektryczny
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego: 1
Rozwiń więcej danych
800,53
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
800,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 372,74 zł
DRI717730364
Strona zabudowy: Góra
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
589,13
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
589,13
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 135,30 zł
FEB174586
Dla numeru oe: 14 71 071 72r s1
Ciężar [kg]: 0.628
Rozwiń więcej danych
731,07
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
731,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
Zawór EGR w samochodzie NISSAN PULSAR odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.
W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.
Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach NISSAN PULSAR wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.