Darmowa dostawa od 49 zł! Kod: DOSTAWA49

Powiadom mnie o dostępności

Zawory EGR do OPEL VECTRA A

8 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Zawór EGR ABAKUS 121-01-011

Darmowa dostawa od 49 zł

Zawór EGR ABAKUS 121-01-011

ABA12101011

Tryb pracy: Elektryczny

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami

94,10

zł/szt.

Kraków: pon. 16.06

U ciebie: pon. 16.06

94,10

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór EGR NISSENS 98186

Darmowa dostawa od 49 zł

Zawór EGR NISSENS 98186

NIS98186

177,35

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 11.06

177,35

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór EGR JP GROUP 1219900900

Darmowa dostawa od 49 zł

Zawór EGR JP GROUP 1219900900

JPG1219900900

Tryb pracy: Elektryczny

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami

169,16

zł/szt.

Kraków: czw. 12.06

U ciebie: czw. 12.06

169,16

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór EGR KAMOKA 19001

Darmowa dostawa od 49 zł

Zawór EGR KAMOKA 19001

043819001

Ciężar [kg]: 0.94

Dla numeru artykułu: 555018

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

125,35

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 11.06

125,35

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór EGR MEAT & DORIA 88001

Darmowa dostawa od 49 zł

Zawór EGR MEAT & DORIA 88001

MEA88001

299,23

zł/szt.

Kraków: czw. 12.06

U ciebie: czw. 12.06

299,23

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór EGR NGK 90229

Darmowa dostawa od 49 zł

Zawór EGR NGK 90229

NGK90229

Tryb pracy: Elektryczny

Materiał: Stal

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

250,21

zł/szt.

Kraków: czw. 12.06

U ciebie: czw. 12.06

250,21

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór EGR MAGNETI MARELLI 571822112024

Darmowa dostawa od 49 zł

Zawór EGR MAGNETI MARELLI 571822112024

0400571822112024

170,55

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 11.06

170,55

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór EGR DELPHI EG10004-12B1

Darmowa dostawa od 49 zł

Zawór EGR DELPHI EG10004-12B1

0396EG1000412B1

Napięcie [v]: 12

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

304,06

zł/szt.

Kraków: czw. 12.06

U ciebie: czw. 12.06

304,06

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do OPEL VECTRA A

Zawór EGR w samochodach OPEL VECTRA A

Zawór EGR w samochodzie OPEL VECTRA A odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.

Zasada działania zaworu EGR w aucie OPEL VECTRA A

W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.

OPEL VECTRA A – jakie są najczęstsze przyczyny awarii zaworu EGR?

Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach OPEL VECTRA A wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.