19 produktów
Wybierz auto
043819010
Dla numeru oe: E55
175,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
175,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEA88012E
Jakość: Equivalent
261,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
261,23
zł/szt.
Darmowa dostawa
287,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.07
287,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
0400571822112016
249,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
249,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396EG1039812B1
287,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
287,42
zł/szt.
Darmowa dostawa
0403881324037
Tryb pracy: Elektroniczny
Rodzaj koprusu: Obudowa aluminiowa
Rozwiń więcej danych
300,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
300,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
JPG4319900300
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
204,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.07
204,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOK710725D1
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
234,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
234,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DRMDRM181105
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
230,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
230,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
168,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
168,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NIS98154
Materiał: Stal
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
269,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
269,84
zł/szt.
Darmowa dostawa
252,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.07
252,77
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT60212
174,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
174,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV14SKV052
Ciężar [kg]: 0.64
Tryb pracy: Pneumatyczny
101,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
101,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0338722818570
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
347,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
347,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEL6NU010171551
Tryb pracy: Elektroniczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
385,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.07
385,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
0400571822112113
254,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
254,85
zł/szt.
Darmowa dostawa
228,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.07
228,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA12101016
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
165,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.07
165,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zawór EGR w samochodzie RENAULT LAGUNA I odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.
W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.
Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach RENAULT LAGUNA I wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.