245 produktów
Wybierz auto
0338700368160
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj zaworu: Zawór sterujący
Rozwiń więcej danych
541,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
541,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
PIE710334050
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
432,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
432,25
zł/szt.
Darmowa dostawa
ERR555033A
Ilość połączeń: 5
167,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
167,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX274041
250,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
250,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
043819010
Dla numeru oe: E55
173,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
173,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
155,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
155,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYEGRNS001
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez chłodnicy agr
149,40
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
149,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
PIE724809900
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj zaworu: Zawór sterujący
Rozwiń więcej danych
552,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
552,17
zł/szt.
Darmowa dostawa
0338722818620
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
465,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
465,89
zł/szt.
Darmowa dostawa
246,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
246,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.8
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
447,28
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
447,28
zł/szt.
Darmowa dostawa
JAV150100
205,89
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
205,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG4319900500
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
373,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
373,79
zł/szt.
Darmowa dostawa
JPG4319900100
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
332,32
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
332,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRMDRM181102
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
207,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
207,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA12101067
Tryb pracy: Elektryczny
Ilość biegunów: 5
260,23
zł/szt.
Kraków: śr. 04.06
U ciebie: śr. 04.06
260,23
zł/szt.
Darmowa dostawa
ABA12101051
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
296,59
zł/szt.
Kraków: śr. 04.06
U ciebie: śr. 04.06
296,59
zł/szt.
Darmowa dostawa
0403881324039
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj koprusu: Obudowa aluminiowa
Rozwiń więcej danych
823,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
823,18
zł/szt.
Darmowa dostawa
CANCVG71018AS
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
356,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
356,12
zł/szt.
Darmowa dostawa
191,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
191,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zawór EGR w samochodzie RENAULT odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.
W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.
Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach RENAULT wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.