233 produktów
Wybierz auto
PIE710334050
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
436,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
436,45
zł/szt.
Darmowa dostawa
0338700368160
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj zaworu: Zawór sterujący
Rozwiń więcej danych
602,39
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
602,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
043819010
Dla numeru oe: E55
175,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
175,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
156,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
156,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX274041
252,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
252,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYEGRNS001
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez chłodnicy agr
150,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 11.07
150,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
249,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 11.07
249,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0338722818620
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
470,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
470,41
zł/szt.
Darmowa dostawa
PIE724809900
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj zaworu: Zawór sterujący
Rozwiń więcej danych
557,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
557,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
BOK710982R
Tryb pracy: Elektryczny
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego: 1
Rozwiń więcej danych
694,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
694,65
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 246,00 zł
252,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 11.07
252,77
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRMDRM181102
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
209,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
209,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOK710950D1
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
273,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
273,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
287,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 11.07
287,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
418,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 11.07
418,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEL6NU014864481
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
308,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
308,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
TOP639177
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
304,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
304,60
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX274096
373,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
373,31
zł/szt.
Darmowa dostawa
ABA12101020
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
149,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
149,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEA88340
Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny
812,32
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
812,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
Zawór EGR w samochodzie RENAULT odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.
W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.
Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach RENAULT wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.