156 produktów
Wybierz auto
PIE710334050
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
436,45
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
436,45
zł/szt.
Darmowa dostawa
156,76
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
156,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYEGRNS001
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez chłodnicy agr
150,85
zł/szt.
Kraków: śr. 25.06
U ciebie: śr. 25.06
150,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX274041
252,53
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
252,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
043819010
Dla numeru oe: E55
175,46
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
175,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
246,67
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
246,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
338,37
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
338,37
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRMDRM181103
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
205,47
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
205,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DRMDRM181106
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
378,46
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
378,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRMDRM181105
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
230,01
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
230,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET0892967
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: Zawór agr przy kolektorze
Rozwiń więcej danych
582,66
zł/szt.
Kraków: śr. 25.06
U ciebie: śr. 25.06
582,66
zł/szt.
Darmowa dostawa
DELEG1049412B1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez chłodnicy agr
Kształt obudowy wtyczki: Prostokątny
495,61
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
495,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASH15008805
Tryb pracy: Elektryczny
350,79
zł/szt.
Kraków: śr. 25.06
U ciebie: śr. 25.06
350,79
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT60210
Napięcie [v]: 16
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
195,76
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
195,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT60212
174,68
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
174,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E8051JPN
Ilość połączeń: 5
398,18
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
398,18
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAM19055
Tryb pracy: Elektryczny
Dla numeru artykułu: 555169
Rozwiń więcej danych
274,19
zł/szt.
Kraków: śr. 25.06
U ciebie: śr. 25.06
274,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
0338700368150
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
528,41
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
528,41
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYEGRRE020
319,40
zł/szt.
Kraków: śr. 25.06
U ciebie: śr. 25.06
319,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
0396EG1039812B1
287,42
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
287,42
zł/szt.
Darmowa dostawa
Zawór EGR w samochodzie RENAULT LAGUNA odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.
W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.
Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach RENAULT LAGUNA wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.