45 produktów
Wybierz auto
0338700063100
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
446,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
446,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
0338724809780
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektroniczny
Rozwiń więcej danych
615,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
615,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
043819013
Ciężar [kg]: 1.005
Dla numeru artykułu: 555034
Rozwiń więcej danych
162,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
162,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAPEGR0202
Tryb pracy: Elektryczny
168,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
168,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
CANCVG77013AS
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
669,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
669,35
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 1.12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
753,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.09
753,98
zł/szt.
Darmowa dostawa
AIC70355
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez uszczelnienia
Rozwiń więcej danych
623,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.09
623,16
zł/szt.
Darmowa dostawa
ERR555034A
Ciężar [kg]: 1.005
Ilość połączeń: 2
319,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.09
319,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
ERR555038A
Ilość połączeń: 4
579,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
579,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEL6NU014864731
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
682,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
682,35
zł/szt.
Darmowa dostawa
EPS1963055
316,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
316,94
zł/szt.
Darmowa dostawa
EPS1963115
647,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
647,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
ABA12101098
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj zaworu: Zawór sterujący
Rozwiń więcej danych
442,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
442,52
zł/szt.
Darmowa dostawa
040137475
Ciężar [kg]: 1.02
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
595,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.09
595,70
zł/szt.
Darmowa dostawa
DELEG1047812B1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez chłodnicy agr
593,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
593,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
203,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
203,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
WAH710954R
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
453,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.09
453,84
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 362,26 zł
DRI717730142
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez uszczelnień
Rozwiń więcej danych
624,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
624,42
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 142,53 zł
150,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
150,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAC230115
600,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
600,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
Zawór EGR w samochodzie SAAB 9-5 odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.
W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.
Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach SAAB 9-5 wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.