36 produktów
Wybierz auto
0338700063100
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
451,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
451,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
0400571822112005
216,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
216,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
043819013
Ciężar [kg]: 1.005
Dla numeru artykułu: 555034
Rozwiń więcej danych
150,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
150,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
150,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
150,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG3319900300
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
186,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
186,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
201,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
201,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
CANCVG74000AS
Tryb pracy: Elektryczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Rozwiń więcej danych
181,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
181,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6NU010171401
Tryb pracy: Elektroniczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
355,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.11
355,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
MEA88063
1 221,81
zł/szt.
Kraków: pt. 07.11
U ciebie: pt. 07.11
1 221,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
ABA12101098
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj zaworu: Zawór sterujący
Rozwiń więcej danych
442,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
442,94
zł/szt.
Darmowa dostawa
239,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
239,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAPEGR0202
Tryb pracy: Elektryczny
168,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
168,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
311,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
311,82
zł/szt.
Darmowa dostawa
WAH710954R
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
453,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.11
453,84
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 362,26 zł
CANCVG77013AS
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
669,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
669,35
zł/szt.
Darmowa dostawa
FAC230055
306,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
306,51
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASH150000202
Tryb pracy: Elektryczny
179,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
179,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DRMDRM611102
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
186,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
186,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DRMDRM151103
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
635,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
635,44
zł/szt.
Darmowa dostawa
184,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
184,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zawór EGR w samochodzie SAAB 9-5 I odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.
W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.
Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach SAAB 9-5 I wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.