236 produktów
Wybierz auto
0338700907030
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
399,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.02
399,15
zł/szt.
Darmowa dostawa
NIS98192
Materiał: Stal
348,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.02
348,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASH150000900
Tryb pracy: Pneumatyczny
128,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.02
128,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0350700424
Tryb pracy: Elektryczny
Norma emisji spalin: Euro 5
Rozwiń więcej danych
690,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.02
690,84
zł/szt.
Darmowa dostawa
ABA12101087
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami, z chlodnicą agr
Rozwiń więcej danych
453,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.02
453,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
0400571822112042
428,05
zł/szt.
Kraków: śr. 05.02
U ciebie: śr. 05.02
428,05
zł/szt.
Darmowa dostawa
0338724809160
Tryb pracy: Pneumatyczny
Rodzaj zaworu: Zawór hermetyczny
Rozwiń więcej danych
268,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.02
268,23
zł/szt.
Darmowa dostawa
03897496D
Tryb pracy: Pneumatyczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
140,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.02
140,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
359,24
zł/szt.
Kraków: śr. 05.02
U ciebie: śr. 05.02
359,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
0400571822112013
231,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.02
231,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NRF48324
Tryb pracy: Pneumatyczny
Jakość/klasa: Easy fit
181,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.02
181,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NIS98173
182,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.02
182,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0400571822112014
233,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.02
233,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0338728098040
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
148,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.02
148,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0338728248170
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
377,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.02
377,03
zł/szt.
Darmowa dostawa
040143978
Ciężar [kg]: 1.1
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
694,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.02
694,45
zł/szt.
Darmowa dostawa
180,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.02
180,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
WAH710962R
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
354,93
zł/szt.
Kraków: śr. 05.02
U ciebie: śr. 05.02
354,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 248,77 zł
ASH150000907
Tryb pracy: Elektryczny
647,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.02
647,47
zł/szt.
Darmowa dostawa
0479112962
Tryb pracy: Pneumatyczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
199,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.02
199,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zawór EGR w samochodzie SEAT LEON odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.
W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.
Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach SEAT LEON wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.