Powiadom mnie o dostępności

Zawory EGR do SEAT LEON I

158 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Zawór EGR ASHIKA 150-00-0900

Tryb pracy: Pneumatyczny

143,66

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 17.06

143,66

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór EGR WAHLER 7496D

Tryb pracy: Pneumatyczny

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami

136,72

zł/szt.

Kraków: śr. 18.06

U ciebie: śr. 18.06

136,72

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór EGR PIERBURG 7.24809.26.0

Tryb pracy: Pneumatyczny

Rodzaj zaworu: Zawór hermetyczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

552,93

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 17.06

552,93

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

227,30

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 17.06

227,30

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

182,99

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 17.06

182,99

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór EGR PIERBURG 7.24809.17.0

Tryb pracy: Pneumatyczny

Rodzaj zaworu: Zawór hermetyczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

408,25

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 17.06

408,25

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór sterowania podcisnieniowego ABAKUS 121-03-001

Strona zabudowy: Kolektor dolotowy

Tryb pracy: Pneumatyczny

27,01

zł/szt.

Kraków: pon. 23.06

U ciebie: pon. 23.06

27,01

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór EGR PIERBURG 7.22574.12.0

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektryczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

364,29

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 17.06

364,29

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór EGR PIERBURG 7.24809.16.0

Tryb pracy: Pneumatyczny

Rodzaj zaworu: Zawór hermetyczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

262,61

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 17.06

262,61

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór EGR PIERBURG 7.22785.17.0

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektryczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

410,46

zł/szt.

Kraków: śr. 18.06

U ciebie: śr. 18.06

410,46

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór EGR PIERBURG 7.28248.17.0

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektryczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

374,27

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 17.06

374,27

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

224,56

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 17.06

224,56

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór sterowania wydechem PIERBURG 7.28098.04.0

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektryczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

122,18

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 17.06

122,18

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór EGR NRF 48341

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektryczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

180,97

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 17.06

180,97

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór EGR MAXGEAR 27-0156

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektryczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

144,54

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 17.06

144,54

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór EGR NRF 48324

Tryb pracy: Pneumatyczny

Jakość/klasa: Easy fit

192,25

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 17.06

192,25

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór EGR ABAKUS 121-01-030

Tryb pracy: Pneumatyczny

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami

118,73

zł/szt.

Kraków: pon. 23.06

U ciebie: pon. 23.06

118,73

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór EGR JAPKO 1500908

Tryb pracy: Pneumatyczny

188,47

zł/szt.

Kraków: śr. 18.06

U ciebie: śr. 18.06

188,47

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

210,42

zł/szt.

Kraków: śr. 18.06

U ciebie: śr. 18.06

210,42

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór EGR ASHIKA 150-00-0904

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektryczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

159,12

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 17.06

159,12

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do SEAT LEON I

Zawór EGR w samochodach SEAT LEON I

Zawór EGR w samochodzie SEAT LEON I odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.

Zasada działania zaworu EGR w aucie SEAT LEON I

W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.

SEAT LEON I – jakie są najczęstsze przyczyny awarii zaworu EGR?

Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach SEAT LEON I wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.