103 produktów
Wybierz auto
0338700907030
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
402,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
402,59
zł/szt.
Darmowa dostawa
ABA12101087
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami, z chlodnicą agr
Rozwiń więcej danych
431,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
431,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
0338728248170
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
378,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
378,43
zł/szt.
Darmowa dostawa
0400571822112013
223,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
223,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEA88259R
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego: 1
622,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
622,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
172,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
172,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
WAH710953R
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
288,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
288,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 241,50 zł
ERR555088A
228,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
228,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR555046A
Ciężar [kg]: 0.62
Ilość połączeń: 5
155,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
155,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR555192A
Ilość połączeń: 5
408,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
408,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV14SKV081
Ciężar [kg]: 0.8
Tryb pracy: Pneumatyczny
200,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
200,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAPEGR0907
Tryb pracy: Elektryczny
573,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
573,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
545,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 07.11
545,51
zł/szt.
Darmowa dostawa
NIS98201
239,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
239,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NIS98158
212,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
212,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
222,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
222,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NRF48345
Tryb pracy: Pneumatyczny
Jakość/klasa: Easy fit
184,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
184,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TRU0716032
Dla numeru oe: 03l 131 512 dq
Tryb pracy: Elektryczny
778,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 07.11
778,77
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX270703
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
249,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
249,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH150000907
Tryb pracy: Elektryczny
640,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
640,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
Zawór EGR w samochodzie VW CADDY III odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.
W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.
Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach VW CADDY III wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.