104 produktów
Wybierz auto
0338700907030
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
390,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
390,45
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX274012
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj koprusu: Obudowa aluminiowa
Rozwiń więcej danych
385,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
385,84
zł/szt.
Darmowa dostawa
ABA12101087
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami, z chlodnicą agr
Rozwiń więcej danych
453,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
453,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
MEA88259R
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego: 1
622,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
622,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
0338728248170
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
374,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
374,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
185,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
185,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0400571822112013
211,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
211,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
190,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 21.05
190,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11311462001
Tryb pracy: Pneumatyczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
150,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 21.05
150,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV1500902
Tryb pracy: Elektryczny
413,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 21.05
413,02
zł/szt.
Darmowa dostawa
MEA88259
1 044,55
zł/szt.
Kraków: pt. 23.05
U ciebie: pt. 23.05
1 044,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
0403881329007
Tryb pracy: Elektroniczny
Rodzaj koprusu: Obudowa aluminiowa
Rozwiń więcej danych
267,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
267,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
TOP639152
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
329,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
329,97
zł/szt.
Darmowa dostawa
DELEG1029012B1
291,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
291,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
0396EG1042712B1
417,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
417,22
zł/szt.
Darmowa dostawa
DELEG1047012B1
322,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
322,83
zł/szt.
Darmowa dostawa
MEA88259E
Jakość: Equivalent
648,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
648,01
zł/szt.
Darmowa dostawa
406,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 21.05
406,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
040139417
Ciężar [kg]: 1.3
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
477,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 21.05
477,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
ERR555192A
Ilość połączeń: 5
408,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
408,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
Zawór EGR w samochodzie VW CADDY III odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.
W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.
Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach VW CADDY III wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.