17 produktów
Wybierz auto
ABA12101087
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami, z chlodnicą agr
Rozwiń więcej danych
420,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 14.03
420,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
TOP639821
Strona zabudowy: Rura ssąca, boczna oprawa
Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny
Rozwiń więcej danych
90,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
90,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11311692301
592,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
592,18
zł/szt.
Darmowa dostawa
MEA88259
1 044,55
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
1 044,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
MEA88259E
Jakość: Equivalent
794,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 14.03
794,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
TRU0716032
Dla numeru oe: 03l 131 512 dq
Tryb pracy: Elektryczny
798,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 14.03
798,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
CANCVG73029AS
Tryb pracy: Pneumatyczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Rozwiń więcej danych
163,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
163,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DELEG1061012B1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez chłodnicy agr
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Strona niskiego ciśnienia
496,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
496,90
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 0.104
170,67
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
170,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DRMDRM211101S
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z chlodnicą agr
612,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
612,42
zł/szt.
Darmowa dostawa
VEMV10630083
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami, z chlodnicą agr
Rozwiń więcej danych
705,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
705,16
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX274012
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj koprusu: Obudowa aluminiowa
Rozwiń więcej danych
385,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
385,83
zł/szt.
Darmowa dostawa
HIT138469
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem, z chlodnicą agr
Rozwiń więcej danych
758,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
758,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
MET0892556
Jakość: Am
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
90,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 14.03
90,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0400571822112060
679,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
679,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
DELEG1047212B1
757,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 14.03
757,00
zł/szt.
Darmowa dostawa
DELEG1060812B1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez chłodnicy agr
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Strona wysokiego ciśnienia
463,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
463,31
zł/szt.
Darmowa dostawa
Zawór EGR w samochodzie VW CC odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.
W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.
Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach VW CC wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.