Powiadom mnie o dostępności

Zawory EGR do VW GOLF IV

165 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Zawór EGR ASHIKA 150-00-0900

Tryb pracy: Pneumatyczny

143,66

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

143,66

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór EGR ABAKUS 121-01-030

Tryb pracy: Pneumatyczny

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami

121,81

zł/szt.

Kraków: śr. 21.05

U ciebie: śr. 21.05

121,81

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

231,38

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

231,38

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

182,99

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

182,99

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór EGR WAHLER 7496D

Tryb pracy: Pneumatyczny

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami

134,20

zł/szt.

Kraków: pon. 19.05

U ciebie: pon. 19.05

134,20

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór EGR PIERBURG 7.24809.16.0

Tryb pracy: Pneumatyczny

Rodzaj zaworu: Zawór hermetyczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

265,13

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

265,13

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór sterowania wydechem PIERBURG 7.28098.04.0

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektryczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

133,26

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

133,26

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór EGR PIERBURG 7.22785.17.0

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektryczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

410,46

zł/szt.

Kraków: pon. 19.05

U ciebie: pon. 19.05

410,46

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór EGR PIERBURG 7.28248.17.0

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektryczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

377,92

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

377,92

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór EGR PIERBURG 7.22574.12.0

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektryczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

364,29

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

364,29

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

227,32

zł/szt.

Kraków: pon. 19.05

U ciebie: pon. 19.05

227,32

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór EGR NRF 48324

Tryb pracy: Pneumatyczny

Jakość/klasa: Easy fit

183,72

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

183,72

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór EGR NRF 48341

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektryczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

187,22

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

187,22

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór EGR VIKA 11311009701

Ciężar [kg]: 0.63

Wymagana ilość: 1

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

168,14

zł/szt.

Kraków: pon. 19.05

U ciebie: pon. 19.05

168,14

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór EGR VIKA 11311010101

Ciężar [kg]: 1.3

Wymagana ilość: 1

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

190,24

zł/szt.

Kraków: pon. 19.05

U ciebie: pon. 19.05

190,24

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór EGR JAPKO 1500908

Tryb pracy: Pneumatyczny

188,47

zł/szt.

Kraków: pon. 19.05

U ciebie: pon. 19.05

188,47

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

203,50

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

203,50

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór EGR DR.MOTOR AUTOMOTIVE DRM211107

Tryb pracy: Elektryczny

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem

175,45

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

175,45

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

202,55

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

202,55

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór EGR VIKA 11311010001

Ciężar [kg]: 0.5

Wymagana ilość: 1

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

131,53

zł/szt.

Kraków: pon. 19.05

U ciebie: pon. 19.05

131,53

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW GOLF IV

Zawór EGR w samochodach VW GOLF IV

Zawór EGR w samochodzie VW GOLF IV odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.

Zasada działania zaworu EGR w aucie VW GOLF IV

W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.

VW GOLF IV – jakie są najczęstsze przyczyny awarii zaworu EGR?

Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach VW GOLF IV wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.