165 produktów
Wybierz auto
ASH150000900
Tryb pracy: Pneumatyczny
143,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
143,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA12101030
Tryb pracy: Pneumatyczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
121,81
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
121,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0400571822112014
231,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
231,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NIS98173
182,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
182,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03897496D
Tryb pracy: Pneumatyczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
134,20
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
134,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0338724809160
Tryb pracy: Pneumatyczny
Rodzaj zaworu: Zawór hermetyczny
Rozwiń więcej danych
265,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
265,13
zł/szt.
Darmowa dostawa
0338728098040
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
133,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
133,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0338722785170
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
410,46
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
410,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
0338728248170
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
377,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
377,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
0338722574120
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
364,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
364,29
zł/szt.
Darmowa dostawa
0400571822112013
227,32
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
227,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NRF48324
Tryb pracy: Pneumatyczny
Jakość/klasa: Easy fit
183,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
183,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
187,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
187,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
168,14
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
168,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
190,24
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
190,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV1500908
Tryb pracy: Pneumatyczny
188,47
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
188,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DRMDRM211115
203,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
203,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DRMDRM211107
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
175,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
175,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DELEG1045812B1
202,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
202,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
131,53
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
131,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zawór EGR w samochodzie VW GOLF IV odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.
W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.
Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach VW GOLF IV wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.