188 produktów
Wybierz auto
0338700907030
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
394,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
394,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASH150000900
Tryb pracy: Pneumatyczny
145,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
145,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03897496D
Tryb pracy: Pneumatyczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
138,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
138,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0338724809170
Tryb pracy: Pneumatyczny
Rodzaj zaworu: Zawór hermetyczny
Rozwiń więcej danych
363,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
363,77
zł/szt.
Darmowa dostawa
0400571822112082
175,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
175,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA12101030
Tryb pracy: Pneumatyczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
119,88
zł/szt.
Kraków: pt. 27.06
U ciebie: pt. 27.06
119,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0338722785160
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
396,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
396,68
zł/szt.
Darmowa dostawa
0338724809160
Tryb pracy: Pneumatyczny
Rodzaj zaworu: Zawór hermetyczny
Rozwiń więcej danych
265,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
265,16
zł/szt.
Darmowa dostawa
ABA12101081
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
295,85
zł/szt.
Kraków: pt. 27.06
U ciebie: pt. 27.06
295,85
zł/szt.
Darmowa dostawa
NIS98173
184,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
184,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
183,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
183,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0400571822112013
229,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
229,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0338728248170
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
377,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
377,90
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRMDRM211107
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
177,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
177,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DRMDRM211109
Tryb pracy: Pneumatyczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
188,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
188,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DRMDRM211110
Tryb pracy: Pneumatyczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
176,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
176,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396EG1041112B1
414,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
414,01
zł/szt.
Darmowa dostawa
DELEG1045812B1
204,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
204,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DELEG1046912B1
258,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
258,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
338,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
338,90
zł/szt.
Darmowa dostawa
Zawór EGR w samochodzie VW POLO IV odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.
W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.
Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach VW POLO IV wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.