Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
19 produktów
Wybierz auto
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami, z chlodnicą agr
Rozwiń więcej danych
420,08
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
420,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego: 1
622,08
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
622,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj koprusu: Obudowa aluminiowa
Rozwiń więcej danych
385,84
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
385,84
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 044,55
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
1 044,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
Dla numeru oe: 03l 131 512 dq
Tryb pracy: Elektryczny
798,74
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
798,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektryczny
745,07
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
745,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektryczny
640,26
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
640,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z chlodnicą agr
630,34
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
630,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
928,28
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
928,28
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Pneumatyczny
Rodzaj zaworu: Zawór recylkulacji powietrza
179,11
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
179,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 2.84
Rozwiń więcej danych
442,89
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
442,89
zł/szt.
Darmowa dostawa
Jakość: Equivalent
648,01
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
648,01
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Pneumatyczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Rozwiń więcej danych
165,39
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
165,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
597,14
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
597,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektryczny
573,66
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
573,66
zł/szt.
Darmowa dostawa
794,08
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
794,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
585,42
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
585,42
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami, z chlodnicą agr
Rozwiń więcej danych
705,16
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
705,16
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem, z chlodnicą agr
Rozwiń więcej danych
749,82
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
749,82
zł/szt.
Darmowa dostawa
Zawór EGR w samochodzie VW TOURAN II odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.
W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.
Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach VW TOURAN II wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.