Zaawansowane

Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia w kolektorze dolotowym (ssącym) do ALFA ROMEO SPIDER

27 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

MAXGEAR
DELPHI
EPS
FACET
FAE
FEBI BILSTEIN
MEYLE
NGK
SWAG
TOPRAN
CALORSTAT BY VERNET
ERA

33,31

zł/szt.

Kraków: wt. 23.12

U ciebie: wt. 23.12

33,31

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

63,18

zł/szt.

Kraków: wt. 23.12

U ciebie: wt. 23.12

63,18

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NGK 92565

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza

Zakres pomiarowy od [kpa]: 11

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

104,10

zł/szt.

Kraków: śr. 24.12

U ciebie: śr. 24.12

104,10

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym DELPHI PS10130

Ilość podłączonych styków: 3

76,25

zł/szt.

Kraków: wt. 23.12

U ciebie: wt. 23.12

76,25

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

115,39

zł/szt.

Kraków: wt. 23.12

U ciebie: wt. 23.12

115,39

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15127

Ilość biegunów: 3

Od cisnienia [pa]: 10000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

143,03

zł/szt.

Kraków: śr. 24.12

U ciebie: śr. 24.12

143,03

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MOBILETRON MS-E005

Ilość biegunów: 3

Od cisnienia [pa]: 0

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

61,36

zł/szt.

Kraków: śr. 24.12

U ciebie: śr. 24.12

61,36

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym TOPRAN 208 406

Ilość biegunów: 3

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z pierścieniem uszczelniającym

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

88,66

zł/szt.

Kraków: wt. 23.12

U ciebie: wt. 23.12

88,66

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FEBI BILSTEIN 49441

Ciężar [kg]: 0.02

Ilość połączeń: 3

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

93,55

zł/szt.

Kraków: wt. 23.12

U ciebie: wt. 23.12

93,55

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

46,98

zł/szt.

Kraków: wt. 23.12

U ciebie: wt. 23.12

46,98

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym PIERBURG 7.18222.27.0

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektryczny

189,16

zł/szt.

Kraków: wt. 23.12

U ciebie: wt. 23.12

189,16

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MAXGEAR 21-0370

Zakres temperatury od [°c]: -40

Zakres temperatury do [°c]: 130

56,10

zł/szt.

Kraków: wt. 23.12

U ciebie: wt. 23.12

56,10

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

103,47

zł/szt.

Kraków: wt. 23.12

U ciebie: wt. 23.12

103,47

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MEYLE 214 812 0002

Ciśnienie [bar] od: 0.27

Ciśnienie [bar] do: 2.9

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

93,23

zł/szt.

Kraków: wt. 23.12

U ciebie: wt. 23.12

93,23

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MAXGEAR 21-0313

Długość [mm]: 59

Ciężar [kg]: 0.027

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

46,76

zł/szt.

Kraków: wt. 23.12

U ciebie: wt. 23.12

46,76

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

61,44

zł/szt.

Kraków: wt. 23.12

U ciebie: wt. 23.12

61,44

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

114,36

zł/szt.

Kraków: wt. 23.12

U ciebie: wt. 23.12

114,36

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

99,82

zł/szt.

Kraków: wt. 23.12

U ciebie: wt. 23.12

99,82

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym TOPRAN 207 426

Ciśnienie [bar] od: 0.11

Ciśnienie [bar] do: 3.07

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

65,91

zł/szt.

Kraków: wt. 23.12

U ciebie: wt. 23.12

65,91

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15036

Ilość biegunów: 4

Od cisnienia [pa]: 11000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

97,80

zł/szt.

Kraków: wt. 23.12

U ciebie: wt. 23.12

97,80

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do ALFA ROMEO SPIDER

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym samochodu ALFA ROMEO SPIDER

Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak ALFA ROMEO SPIDER. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.

ALFA ROMEO SPIDER – lokalizacja czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym

W samochodzie ALFA ROMEO SPIDER, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.

Objawy awarii czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym w samochodzie ALFA ROMEO SPIDER

Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.