9 produktów
Wybierz auto
Ciężar [kg]: 0.026
Ilość połączeń: 4
54,16
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
54,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.04
Rozwiń więcej danych
63,65
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
63,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
45,85
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
45,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciśnienie od [kpa]: 20
Ciśnienie do [kpa]: 25
52,37
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
52,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
53,72
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
53,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E9092JPN
Ilość biegunów: 4
61,12
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
61,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 4
77,00
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
77,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY1148120006
Ciśnienie [bar] od: 0.11
Ciśnienie [bar] do: 2.54
Rozwiń więcej danych
90,39
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
90,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza
Zakres pomiarowy od [kpa]: 11
Rozwiń więcej danych
139,23
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
139,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak AUDI A4 B5. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.
W samochodzie AUDI A4 B5, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.
Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.