Darmowa dostawa od 49 zł! Kod: DOSTAWA49

Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia w kolektorze dolotowym (ssącym) do AUDI R8

9 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym EPS 1.993.226

Darmowa dostawa od 49 zł

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym EPS 1.993.226

05261993226

Wersja: 1

95,56

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

95,56

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NTY ECM-AU-003

Darmowa dostawa od 49 zł

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NTY ECM-AU-003

NTYECMAU003

41,21

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

41,21

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15196

Darmowa dostawa od 49 zł

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15196

FAE15196

Od cisnienia [pa]: 50000

Do cisnienia [pa]: 150000

196,54

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 11.06

196,54

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FACET 10.3226

Darmowa dostawa od 49 zł

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FACET 10.3226

0428103226

Wersja: 1

91,92

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

91,92

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FACET 10.3157

Darmowa dostawa od 49 zł

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FACET 10.3157

0428103157

101,25

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

101,25

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ERA 550491A

Darmowa dostawa od 49 zł

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ERA 550491A

ERR550491A

Ilość połączeń: 4

77,34

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 11.06

77,34

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

40,33

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 11.06

40,33

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym VEMO V10-72-1409

Darmowa dostawa od 49 zł

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym VEMO V10-72-1409

VEMV10721409

Kolor: Czarny

Ilość biegunów: 3

207,44

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

207,44

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

101,34

zł/szt.

Kraków: pt. 13.06

U ciebie: pt. 13.06

101,34

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do AUDI R8

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym samochodu AUDI R8

Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak AUDI R8. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.

AUDI R8 – lokalizacja czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym

W samochodzie AUDI R8, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.

Objawy awarii czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym w samochodzie AUDI R8

Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.