9 produktów
Wybierz auto
45,85
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
45,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 4
Od cisnienia [pa]: 20000
Rozwiń więcej danych
98,86
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
98,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 4
62,16
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
62,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 06e 906 052
Specyfikacje asortymentowa: Wciskany
Rozwiń więcej danych
166,67
zł/szt.
Kraków: pt. 28.02
U ciebie: pt. 28.02
166,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wersja: 1
90,92
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
90,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
100,14
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
100,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
94,83
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
94,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Od cisnienia [pa]: 50000
Do cisnienia [pa]: 150000
196,54
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
196,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
241,72
zł/szt.
Kraków: pt. 28.02
U ciebie: pt. 28.02
241,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak AUDI R8. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.
W samochodzie AUDI R8, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.
Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.