6 produktów
Wybierz auto
Ilość połączeń: 3
69,04
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
69,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY2148120002
Ciśnienie [bar] od: 0.27
Ciśnienie [bar] do: 2.9
Rozwiń więcej danych
85,37
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
85,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP358152241
Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
100,09
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
100,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie wyjściowe od [v]: 0.5
Napięcie wyjściowe do [v]: 4.5
72,64
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
72,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Techniczny numer informacyjny: Pi 2028
Rozwiń więcej danych
117,80
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
117,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 4
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza
Rozwiń więcej danych
63,83
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
63,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak DODGE NITRO. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.
W samochodzie DODGE NITRO, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.
Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.