🔥 -7% na świece | Przygotuj samochód na zimę! KOD: ZAPLON7

Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia w kolektorze dolotowym (ssącym) do FIAT DOBLO

82 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

ERA
FAE
NGK
CALORSTAT BY VERNET
DELPHI
MAXGEAR
FEBI BILSTEIN
NTY
SKV
ABAKUS
BOSCH
FACET

48,52

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

48,52

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

33,31

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

33,31

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

62,78

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

62,78

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ERA 550125A

Ciężar [kg]: 0.028

Ilość połączeń: 4

36,92

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

36,92

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym DELPHI PS10130

Ilość podłączonych styków: 3

75,79

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

75,79

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym CALORSTAT BY VERNET MS0121

Ilość połączeń: 4

Zakres pomiarowy od [kpa]: 11

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

82,94

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

82,94

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

35,61

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

35,61

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

56,89

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

56,89

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FEBI BILSTEIN 45255

Ciężar [kg]: 0.02

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z materiałami dodatkowymi

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

103,18

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

103,18

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NGK 92099

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza

Zakres pomiarowy od [kpa]: 20

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

118,45

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 03.10

118,45

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NGK 92565

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza

Zakres pomiarowy od [kpa]: 11

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

105,24

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 03.10

105,24

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

141,44

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

141,44

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FEBI BILSTEIN 102325

Kolor: Czarny

Tryb pracy: Elektryczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

104,51

zł/szt.

Kraków: wt. 07.10

U ciebie: wt. 07.10

104,51

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MEYLE 214 812 0002

Ciśnienie [bar] od: 0.27

Ciśnienie [bar] do: 2.9

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

93,23

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

93,23

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym SWAG 70 10 2325

Ciężar [kg]: 0.019

Kolor: Czarny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

112,41

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

112,41

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym SWAG 70 94 9441

Ciężar [kg]: 0.02

Ilość połączeń: 3

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

98,35

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

98,35

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MEAT & DORIA 82119

Dla numeru oe: 71728656

Ilość biegunów: 4

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

90,60

zł/szt.

Kraków: wt. 07.10

U ciebie: wt. 07.10

90,60

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

58,81

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 03.10

58,81

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

575,03

zł/szt.

Kraków: wt. 07.10

U ciebie: wt. 07.10

575,03

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

100,39

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

100,39

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FIAT DOBLO

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym samochodu FIAT DOBLO

Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak FIAT DOBLO. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.

FIAT DOBLO – lokalizacja czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym

W samochodzie FIAT DOBLO, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.

Objawy awarii czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym w samochodzie FIAT DOBLO

Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.