Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia w kolektorze dolotowym (ssącym) do FIAT SIENA

43 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

BOSCH
ERA
NTY
CALORSTAT BY VERNET
MAXGEAR
MEAT & DORIA
SKV
FAE
FAST
FEBI BILSTEIN
JPN
NGK

48,52

zł/szt.

Kraków: wt. 09.09

U ciebie: wt. 09.09

48,52

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ENERGY MAP0002

Napięcie [v]: 12

Ciężar [kg]: 0.05

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

42,35

zł/szt.

Kraków: wt. 09.09

U ciebie: wt. 09.09

42,35

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

35,64

zł/szt.

Kraków: wt. 09.09

U ciebie: wt. 09.09

35,64

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ERA 550125A

Ciężar [kg]: 0.028

Ilość połączeń: 4

36,92

zł/szt.

Kraków: wt. 09.09

U ciebie: wt. 09.09

36,92

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FEBI BILSTEIN 45255

Ciężar [kg]: 0.02

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z materiałami dodatkowymi

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

104,80

zł/szt.

Kraków: wt. 09.09

U ciebie: wt. 09.09

104,80

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

130,53

zł/szt.

Kraków: wt. 09.09

U ciebie: wt. 09.09

130,53

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NGK 92099

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza

Zakres pomiarowy od [kpa]: 20

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

118,21

zł/szt.

Kraków: śr. 10.09

U ciebie: śr. 10.09

118,21

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FEBI BILSTEIN 102325

Kolor: Czarny

Tryb pracy: Elektryczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

103,80

zł/szt.

Kraków: pt. 12.09

U ciebie: pt. 12.09

103,80

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15071

Ilość biegunów: 4

Od cisnienia [pa]: 20000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

160,79

zł/szt.

Kraków: śr. 10.09

U ciebie: śr. 10.09

160,79

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

122,72

zł/szt.

Kraków: wt. 09.09

U ciebie: wt. 09.09

122,72

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MAXGEAR 21-0027

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektryczny

42,05

zł/szt.

Kraków: wt. 09.09

U ciebie: wt. 09.09

42,05

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

138,02

zł/szt.

Kraków: wt. 09.09

U ciebie: wt. 09.09

138,02

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

37,45

zł/szt.

Kraków: wt. 09.09

U ciebie: wt. 09.09

37,45

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym CALORSTAT BY VERNET MS0115

Ilość połączeń: 4

Zakres pomiarowy od [kpa]: 10

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

73,25

zł/szt.

Kraków: wt. 09.09

U ciebie: wt. 09.09

73,25

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym HITACHI 138241

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Nr artykułu ustala się za pomocą testera diagnostycznego

Gwarancja: 5 lat gwarancji

111,61

zł/szt.

Kraków: wt. 09.09

U ciebie: wt. 09.09

111,61

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NTY ECM-FT-003

Kształt obudowy wtyczki: Owalny

44,31

zł/szt.

Kraków: śr. 10.09

U ciebie: śr. 10.09

44,31

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

26,06

zł/szt.

Kraków: śr. 10.09

U ciebie: śr. 10.09

26,06

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NTY ECT-FT-000

Dla numeru oe: 71728656

Ilość biegunów: 4

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

29,26

zł/szt.

Kraków: wt. 09.09

U ciebie: wt. 09.09

29,26

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

36,74

zł/szt.

Kraków: wt. 09.09

U ciebie: wt. 09.09

36,74

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym VEMO V22-72-0037

Długość [mm]: 76.5

Szerokość [mm]: 65

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

98,46

zł/szt.

Kraków: wt. 09.09

U ciebie: wt. 09.09

98,46

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FIAT SIENA

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym samochodu FIAT SIENA

Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak FIAT SIENA. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.

FIAT SIENA – lokalizacja czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym

W samochodzie FIAT SIENA, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.

Objawy awarii czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym w samochodzie FIAT SIENA

Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.