Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia w kolektorze dolotowym (ssącym) do FIAT UNO

14 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

48,52

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

48,52

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ENERGY MAP0002

Napięcie [v]: 12

Ciężar [kg]: 0.05

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

42,35

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

42,35

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ESEN SKV 17SKV100

Napięcie [v]: 12

Ciężar [kg]: 0.05

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

36,13

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

36,13

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ABAKUS 120-08-031

Ilość biegunów: 3

Ciśnienie od [kpa]: 20

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

41,98

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

41,98

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MEAT & DORIA 82051

Ilość biegunów: 3

Kształt obudowy wtyczki: Prostokątny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

64,41

zł/szt.

Kraków: wt. 13.05

U ciebie: wt. 13.05

64,41

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MAXGEAR 21-0027

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektryczny

42,00

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

42,00

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym VEMO V22-72-0037

Długość [mm]: 76.5

Szerokość [mm]: 65

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

127,28

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 09.05

127,28

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

114,69

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

114,69

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

40,57

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

40,57

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

77,64

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 09.05

77,64

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

144,90

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

144,90

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

47,02

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

47,02

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NTY ECM-FT-001

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektryczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

31,94

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 09.05

31,94

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

75,65

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

75,65

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FIAT UNO

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym samochodu FIAT UNO

Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak FIAT UNO. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.

FIAT UNO – lokalizacja czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym

W samochodzie FIAT UNO, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.

Objawy awarii czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym w samochodzie FIAT UNO

Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.