11 produktów
Wybierz auto
Kolor: Czarny
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
256,65
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
256,65
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciśnienie od [kpa]: 10
Ciśnienie do [kpa]: 169
Rozwiń więcej danych
42,76
zł/szt.
Kraków: pt. 18.07
U ciebie: pt. 18.07
42,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
-5% na zakupy od 199 zł
NTYECMHD002
57,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
57,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
129,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
129,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Od cisnienia [pa]: 10000
Do cisnienia [pa]: 169000
Rozwiń więcej danych
459,43
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
459,43
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość połączeń: 3
Zakres pomiarowy od [kpa]: 10
Rozwiń więcej danych
298,92
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
298,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wersja: 1
228,38
zł/szt.
Kraków: pt. 18.07
U ciebie: pt. 18.07
228,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
77,51
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
77,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
246,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
246,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
152,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
152,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciśnienie [bar] od: 0.13
Ciśnienie [bar] do: 1.6
Rozwiń więcej danych
113,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
113,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak HONDA JAZZ III. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.
W samochodzie HONDA JAZZ III, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.
Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.