12 produktów
Wybierz auto
Ilość biegunów: 4
45,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.02
45,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OYO75E0521OYO
Ilość połączeń: 4
90,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.02
90,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 4
31,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.02
31,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 3 930 022 600
Ilość biegunów: 4
Rozwiń więcej danych
35,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.02
35,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
56,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.02
56,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 4
Od cisnienia [pa]: 10000
Rozwiń więcej danych
104,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.02
104,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E0521JPN
47,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.02
47,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
155,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.02
155,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP358152201
Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany
Ilość biegunów: 4
Rozwiń więcej danych
98,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.02
98,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
31,94
zł/szt.
Kraków: śr. 05.02
U ciebie: śr. 05.02
31,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.05
Zdjęcie producenta: 1
80,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.02
80,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 4
Zakres pomiarowy od [kpa]: 10
Rozwiń więcej danych
64,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.02
64,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak HYUNDAI ATOS. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.
W samochodzie HYUNDAI ATOS, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.
Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.