11 produktów
Wybierz auto
Ilość biegunów: 4
54,79
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
54,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OYO75E0521OYO
Ilość połączeń: 4
93,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
93,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
40,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
40,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 4
Zakres pomiarowy od [kpa]: 10
Rozwiń więcej danych
65,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
65,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
158,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
158,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 4
Od cisnienia [pa]: 10000
Rozwiń więcej danych
102,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
102,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
32,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
32,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 3 930 022 600
Ilość biegunów: 4
Rozwiń więcej danych
36,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
36,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.05
Zdjęcie producenta: 1
87,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
87,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP358152201
Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany
Ilość biegunów: 4
Rozwiń więcej danych
103,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
103,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E0521JPN
47,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
47,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak HYUNDAI ATOS. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.
W samochodzie HYUNDAI ATOS, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.
Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.