9 produktów
Wybierz auto
214,63
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
214,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 4
Od cisnienia [pa]: 20000
Rozwiń więcej danych
225,82
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
225,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV527201351
Ilość biegunów: 4
103,14
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
103,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
150,79
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
150,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość podłączonych styków: 4
134,98
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
134,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E0680JPN
50,24
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
50,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
101,34
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
101,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 4
Zakres pomiarowy od [kpa]: 18.2
Rozwiń więcej danych
238,67
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
238,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza
Zakres pomiarowy od [kpa]: 10
Rozwiń więcej danych
190,05
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
190,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak HYUNDAI GENESIS. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.
W samochodzie HYUNDAI GENESIS, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.
Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.