Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia w kolektorze dolotowym (ssącym) do JAGUAR X-TYPE

10 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym DELPHI PS10122

Ilość podłączonych styków: 4

94,79

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 09.04

94,79

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym HELLA 6PP 009 400-381

Rezystancja [ohm]: 30000

Rodzaj czujnika: Czujnik ntc

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

216,17

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 09.04

216,17

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym BLUE PRINT ADJ137403

Ciężar [kg]: 0.022

Ilość połączeń: 4

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

235,14

zł/szt.

Kraków: pon. 14.04

U ciebie: pon. 14.04

235,14

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

242,48

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 09.04

242,48

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym CALORSTAT BY VERNET MS0102

Ilość połączeń: 4

Zakres pomiarowy od [kpa]: 50

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

211,14

zł/szt.

Kraków: pon. 14.04

U ciebie: pon. 14.04

211,14

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15069

Od cisnienia [pa]: 50000

Do cisnienia [pa]: 250000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

194,56

zł/szt.

Kraków: czw. 10.04

U ciebie: czw. 10.04

194,56

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

190,06

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 09.04

190,06

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NGK 94153

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza

Zakres pomiarowy od [kpa]: 40

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

216,91

zł/szt.

Kraków: czw. 10.04

U ciebie: czw. 10.04

216,91

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

58,29

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 09.04

58,29

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FEBI BILSTEIN 106026

Ciężar [kg]: 0.022

Ilość połączeń: 4

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

182,54

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 09.04

182,54

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do JAGUAR X-TYPE

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym samochodu JAGUAR X-TYPE

Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak JAGUAR X-TYPE. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.

JAGUAR X-TYPE – lokalizacja czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym

W samochodzie JAGUAR X-TYPE, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.

Objawy awarii czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym w samochodzie JAGUAR X-TYPE

Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.