Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
10 produktów
Wybierz auto
Ilość podłączonych styków: 4
94,20
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
94,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
190,06
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
190,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
180,80
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
180,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Od cisnienia [pa]: 50000
Do cisnienia [pa]: 250000
Rozwiń więcej danych
157,93
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
157,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E9109JPN
Ilość biegunów: 4
58,29
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
58,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.022
Ilość połączeń: 4
Rozwiń więcej danych
182,00
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
182,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 4
Zakres pomiarowy od [kpa]: 50
Rozwiń więcej danych
209,33
zł/szt.
Kraków: pt. 28.02
U ciebie: pt. 28.02
209,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.022
Ilość połączeń: 4
Rozwiń więcej danych
233,11
zł/szt.
Kraków: pt. 28.02
U ciebie: pt. 28.02
233,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP009400381
Rezystancja [ohm]: 30000
Rodzaj czujnika: Czujnik ntc
Rozwiń więcej danych
242,29
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
242,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza
Zakres pomiarowy od [kpa]: 40
Rozwiń więcej danych
215,80
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
215,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak JAGUAR X-TYPE. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.
W samochodzie JAGUAR X-TYPE, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.
Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.