Zgarnij kosmetyk samochodowy za 1 zł!

Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia w kolektorze dolotowym (ssącym) do JAGUAR

36 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

118,34

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

118,34

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym DELPHI PS10122

Ilość podłączonych styków: 4

97,23

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

97,23

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NGK 96755

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza

Zakres pomiarowy od [kpa]: 10

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

216,55

zł/szt.

Kraków: pon. 02.06

U ciebie: pon. 02.06

216,55

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MEYLE 714 812 0005

Ciśnienie [bar] od: 0.383

Ciśnienie [bar] do: 2.625

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

109,34

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

109,34

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MEYLE 714 812 0002

Ciśnienie [bar] od: 0.27

Ciśnienie [bar] do: 2.9

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

95,32

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

95,32

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym CALORSTAT BY VERNET MS0094

Ilość połączeń: 4

Zakres pomiarowy od [kpa]: 10

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

99,96

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

99,96

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NTY ECM-FR-004

Ilość biegunów: 4

Od cisnienia [pa]: 10000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

39,67

zł/szt.

Kraków: pon. 02.06

U ciebie: pon. 02.06

39,67

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15069

Od cisnienia [pa]: 50000

Do cisnienia [pa]: 250000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

227,76

zł/szt.

Kraków: śr. 04.06

U ciebie: śr. 04.06

227,76

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MEYLE 714 812 0001

Ciśnienie [bar] od: 0.1

Ciśnienie [bar] do: 3.075

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

92,97

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

92,97

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15039

Ilość biegunów: 4

Od cisnienia [pa]: 10000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

153,42

zł/szt.

Kraków: pon. 02.06

U ciebie: pon. 02.06

153,42

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym HELLA 6PP 009 400-381

Rezystancja [ohm]: 30000

Rodzaj czujnika: Czujnik ntc

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

220,13

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

220,13

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

69,37

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

69,37

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

145,82

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

145,82

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

196,61

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

196,61

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

106,40

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

106,40

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym CALORSTAT BY VERNET MS0057

Ilość połączeń: 3

Zakres pomiarowy od [kpa]: 10

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

173,23

zł/szt.

Kraków: pon. 02.06

U ciebie: pon. 02.06

173,23

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

135,80

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

135,80

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym CALORSTAT BY VERNET MS0081

Ilość połączeń: 4

Zakres pomiarowy od [kpa]: 22

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

179,95

zł/szt.

Kraków: śr. 04.06

U ciebie: śr. 04.06

179,95

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

51,57

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

51,57

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

242,48

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

242,48

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do JAGUAR

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym samochodu JAGUAR

Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak JAGUAR. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.

JAGUAR – lokalizacja czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym

W samochodzie JAGUAR, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.

Objawy awarii czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym w samochodzie JAGUAR

Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.