🔥 DO 10 RAT 0% NA ZAKUP CZĘŚCI! RRSO 0%

Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia w kolektorze dolotowym (ssącym) do KIA OPTIMA

24 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

CALORSTAT BY VERNET
DELPHI
EPS
FACET
FAE
MAGNETI MARELLI
MAXGEAR
MEYLE
NGK
ERA
HELLA
JPN
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym DELPHI PS10152

Ilość podłączonych styków: 4

111,64

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

111,64

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15165

Ilość biegunów: 4

Kolor obudowy: Czarny

117,07

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

117,07

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

99,36

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

99,36

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

63,60

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

63,60

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

67,11

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

67,11

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

137,41

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

137,41

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

193,85

zł/szt.

Kraków: pon. 27.10

U ciebie: pon. 27.10

193,85

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MEYLE 37-14 812 0004

Ciśnienie [bar] od: 0.18

Ciśnienie [bar] do: 3

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

118,91

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

118,91

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MEYLE 37-14 812 0005

Ciśnienie [bar] od: 0.1

Ciśnienie [bar] do: 1.2

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

90,14

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

90,14

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym CALORSTAT BY VERNET MS0080

Ilość połączeń: 4

Zakres pomiarowy od [kpa]: 18.2

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

231,03

zł/szt.

Kraków: pon. 27.10

U ciebie: pon. 27.10

231,03

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

114,90

zł/szt.

Kraków: pon. 27.10

U ciebie: pon. 27.10

114,90

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

127,83

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

127,83

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15126

Ilość biegunów: 4

Od cisnienia [pa]: 25000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

134,21

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

134,21

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

105,70

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

105,70

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MEAT & DORIA 82360

Dla numeru oe: 39300 2b000

Ilość biegunów: 4

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

136,30

zł/szt.

Kraków: śr. 29.10

U ciebie: śr. 29.10

136,30

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym CALORSTAT BY VERNET MS0047

Ilość połączeń: 4

Zakres pomiarowy od [kpa]: 10

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

91,08

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

91,08

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NGK 95148

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza

Zakres pomiarowy od [kpa]: 10

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

208,03

zł/szt.

Kraków: pon. 27.10

U ciebie: pon. 27.10

208,03

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NGK 97115

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza

Zakres pomiarowy od [kpa]: 25

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

136,70

zł/szt.

Kraków: pon. 27.10

U ciebie: pon. 27.10

136,70

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

142,76

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

142,76

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

135,39

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

135,39

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do KIA OPTIMA

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym samochodu KIA OPTIMA

Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak KIA OPTIMA. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.

KIA OPTIMA – lokalizacja czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym

W samochodzie KIA OPTIMA, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.

Objawy awarii czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym w samochodzie KIA OPTIMA

Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.