13 produktów
Wybierz auto
Ilość podłączonych styków: 4
114,58
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
114,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
167,23
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
167,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 4
Od cisnienia [pa]: 25000
Rozwiń więcej danych
156,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
156,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 4
77,78
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
77,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 4
281,09
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
281,09
zł/szt.
Darmowa dostawa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza
Zakres pomiarowy od [kpa]: 10
Rozwiń więcej danych
187,79
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
187,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza
Zakres pomiarowy od [kpa]: 25
Rozwiń więcej danych
192,76
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
192,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E0315JPN
Ilość biegunów: 4
60,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
60,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
214,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
214,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Od cisnienia [pa]: 10000
Rozwiń więcej danych
169,96
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
169,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY37148120003
Ciśnienie [bar] od: 0.13
Ciśnienie [bar] do: 1.15
Rozwiń więcej danych
56,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
56,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość podłączonych styków: 4
63,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
63,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 4
37,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
37,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak KIA SORENTO I. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.
W samochodzie KIA SORENTO I, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.
Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.