28 produktów
Wybierz auto
Ilość podłączonych styków: 4
111,23
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
111,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 4
286,41
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 25.04
286,41
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość połączeń: 4
Zakres pomiarowy od [kpa]: 10
Rozwiń więcej danych
92,40
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 29.04
U ciebie: wt. 29.04
92,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wersja: 1
139,83
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
139,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 4
76,96
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 25.04
76,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 4
Kolor obudowy: Czarny
117,07
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
117,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość podłączonych styków: 4
63,60
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
63,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 4
Od cisnienia [pa]: 25000
Rozwiń więcej danych
145,20
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
145,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E0343JPN
Ilość biegunów: 3
60,43
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
60,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
72,76
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
72,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E0315JPN
Ilość biegunów: 4
72,46
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
72,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OYO75E0343OYO
Ilość biegunów: 3
85,59
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
85,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OYO75E0520OYO
99,36
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
99,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY37148120002
Ciśnienie [bar] od: 0.289
Ciśnienie [bar] do: 4
Rozwiń więcej danych
94,43
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
94,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY37148120005
Ciśnienie [bar] od: 0.1
Ciśnienie [bar] do: 1.2
Rozwiń więcej danych
89,17
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
89,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
41,21
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
41,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kształt obudowy wtyczki: Owalny
36,59
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 25.04
36,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
130,59
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
130,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
128,28
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
128,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 39300 2b000
Ilość biegunów: 4
Rozwiń więcej danych
136,39
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 29.04
U ciebie: wt. 29.04
136,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak KIA SORENTO II. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.
W samochodzie KIA SORENTO II, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.
Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.