Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia w kolektorze dolotowym (ssącym) do LANCIA ZETA

33 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

56,35

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

56,35

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

54,85

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

54,85

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

43,18

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 25.07

43,18

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15009

Ilość biegunów: 3

Od cisnienia [pa]: 20000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

93,20

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

93,20

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ESEN SKV 17SKV106

Napięcie [v]: 12

Ciężar [kg]: 0.03

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

48,22

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

48,22

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym DELPHI PS10166

Ilość podłączonych styków: 3

142,41

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

142,41

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ERA 550131A

Ciężar [kg]: 0.02

Ilość połączeń: 3

58,75

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

58,75

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NGK 92952

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza

Zakres pomiarowy od [kpa]: 20

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

173,61

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 25.07

173,61

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NTY ECM-PE-001

Ograniczenia producenta: Bosch

35,37

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 25.07

35,37

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FEBI BILSTEIN 45935

Ciężar [kg]: 0.02

Tryb pracy: Elektryczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

111,40

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 25.07

111,40

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15048

Ilość biegunów: 3

Od cisnienia [pa]: 10000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

175,57

zł/szt.

Kraków: wt. 29.07

U ciebie: wt. 29.07

175,57

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym CALORSTAT BY VERNET MS0096

Ilość połączeń: 3

Zakres pomiarowy od [kpa]: 20

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

146,22

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

146,22

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MEAT & DORIA 82118

Dla numeru oe: 1920an

Ilość biegunów: 3

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

88,94

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 25.07

88,94

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15012

Ilość biegunów: 3

Od cisnienia [pa]: 20000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

161,20

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 25.07

161,20

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym METZGER 0906072

Ilość biegunów: 3

Od cisnienia [pa]: 10000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

149,67

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 25.07

149,67

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym VEMO V22-72-0060

Kolor: Czarny

Ilość biegunów: 3

84,80

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 25.07

84,80

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

53,77

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

53,77

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MAXGEAR 21-0396

Ciężar [kg]: 0.02

Tryb pracy: Elektryczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

68,94

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

68,94

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

146,35

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 25.07

146,35

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

123,19

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

123,19

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do LANCIA ZETA

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym samochodu LANCIA ZETA

Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak LANCIA ZETA. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.

LANCIA ZETA – lokalizacja czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym

W samochodzie LANCIA ZETA, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.

Objawy awarii czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym w samochodzie LANCIA ZETA

Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.