Zaawansowane

Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia w kolektorze dolotowym (ssącym) do LANCIA ZETA

30 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

FAE
MAXGEAR
DELPHI
NGK
CALORSTAT BY VERNET
ERA
FEBI BILSTEIN
MAGNETI MARELLI
NTY
SKV
EPS
FACET

55,39

zł/szt.

Kraków: pon. 29.12

U ciebie: pon. 29.12

55,39

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

53,92

zł/szt.

Kraków: pon. 29.12

U ciebie: pon. 29.12

53,92

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FEBI BILSTEIN 45935

Ciężar [kg]: 0.02

Tryb pracy: Elektryczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

116,16

zł/szt.

Kraków: czw. 08.01

U ciebie: czw. 08.01

116,16

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NGK 92952

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza

Zakres pomiarowy od [kpa]: 20

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

171,94

zł/szt.

Kraków: wt. 30.12

U ciebie: wt. 30.12

171,94

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15017

Ilość biegunów: 3

Od cisnienia [pa]: 10000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

105,01

zł/szt.

Kraków: wt. 30.12

U ciebie: wt. 30.12

105,01

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

144,94

zł/szt.

Kraków: wt. 30.12

U ciebie: wt. 30.12

144,94

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15009

Ilość biegunów: 3

Od cisnienia [pa]: 20000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

116,24

zł/szt.

Kraków: wt. 30.12

U ciebie: wt. 30.12

116,24

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

66,02

zł/szt.

Kraków: pon. 29.12

U ciebie: pon. 29.12

66,02

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

45,53

zł/szt.

Kraków: wt. 30.12

U ciebie: wt. 30.12

45,53

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15012

Ilość biegunów: 3

Od cisnienia [pa]: 20000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

91,91

zł/szt.

Kraków: pon. 29.12

U ciebie: pon. 29.12

91,91

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15048

Ilość biegunów: 3

Od cisnienia [pa]: 10000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

155,44

zł/szt.

Kraków: czw. 08.01

U ciebie: czw. 08.01

155,44

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym HELLA 6PP 009 400-161

Od cisnienia [pa]: 20000

Do cisnienia [pa]: 105000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

137,38

zł/szt.

Kraków: pon. 29.12

U ciebie: pon. 29.12

137,38

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MAXGEAR 21-0396

Ciężar [kg]: 0.02

Tryb pracy: Elektryczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

67,75

zł/szt.

Kraków: pon. 29.12

U ciebie: pon. 29.12

67,75

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FEBI BILSTEIN 45923

Ciężar [kg]: 0.023

Kolor: Czarny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

122,62

zł/szt.

Kraków: wt. 30.12

U ciebie: wt. 30.12

122,62

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym DELPHI PS10166

Ilość podłączonych styków: 3

141,04

zł/szt.

Kraków: pon. 29.12

U ciebie: pon. 29.12

141,04

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

111,80

zł/szt.

Kraków: pon. 29.12

U ciebie: pon. 29.12

111,80

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

52,84

zł/szt.

Kraków: pon. 29.12

U ciebie: pon. 29.12

52,84

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

117,50

zł/szt.

Kraków: pon. 29.12

U ciebie: pon. 29.12

117,50

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ESEN SKV 17SKV103

Napięcie [v]: 12

Ciężar [kg]: 0.03

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

47,01

zł/szt.

Kraków: pon. 29.12

U ciebie: pon. 29.12

47,01

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ERA 550131A

Ciężar [kg]: 0.02

Ilość połączeń: 3

58,18

zł/szt.

Kraków: pon. 29.12

U ciebie: pon. 29.12

58,18

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do LANCIA ZETA

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym samochodu LANCIA ZETA

Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak LANCIA ZETA. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.

LANCIA ZETA – lokalizacja czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym

W samochodzie LANCIA ZETA, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.

Objawy awarii czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym w samochodzie LANCIA ZETA

Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.