8 produktów
Wybierz auto
Ilość połączeń: 3
43,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.07
43,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 2s6a 9f479 ba
Ilość biegunów: 4
Rozwiń więcej danych
95,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.07
95,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 4
Od cisnienia [pa]: 10000
Rozwiń więcej danych
154,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.07
154,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.02
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
110,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.07
110,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza
Zakres pomiarowy od [kpa]: 10
Rozwiń więcej danych
218,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.07
218,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.02
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
68,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
68,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość podłączonych styków: 4
78,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.07
78,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 4
Od cisnienia [pa]: 10000
Rozwiń więcej danych
40,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.07
40,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak MAZDA 2 I. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.
W samochodzie MAZDA 2 I, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.
Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.