9 produktów
Wybierz auto
Ilość połączeń: 3
109,57
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
109,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Od cisnienia [pa]: 50000
Rozwiń więcej danych
142,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
142,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
83,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
83,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie wyjściowe od [v]: 0.5
Napięcie wyjściowe do [v]: 4.5
114,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
114,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z pierścieniem uszczelniającym
90,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
90,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie wyjściowe od [v]: 0.5
Napięcie wyjściowe do [v]: 4.5
111,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
111,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY3148120001
Ciśnienie [bar] od: 0.12
Ciśnienie [bar] do: 1.59
Rozwiń więcej danych
165,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
165,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z pierścieniem uszczelniającym
Rozwiń więcej danych
114,31
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
114,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z pierścieniem uszczelniającym
Rozwiń więcej danych
73,67
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
73,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak MINI CLUBMAN II. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.
W samochodzie MINI CLUBMAN II, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.
Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.