Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia w kolektorze dolotowym (ssącym) do NISSAN NAVARA III

5 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Ciśnienie [bar] od: 0.31

Ciśnienie [bar] do: 3.72

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

105,63

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

105,63

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kolor: Czarny

Ilość biegunów: 3

403,61

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

403,61

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

154,32

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

154,32

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

141,39

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

141,39

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

79,85

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

79,85

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do NISSAN NAVARA III

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym samochodu NISSAN NAVARA III

Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak NISSAN NAVARA III. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.

NISSAN NAVARA III – lokalizacja czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym

W samochodzie NISSAN NAVARA III, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.

Objawy awarii czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym w samochodzie NISSAN NAVARA III

Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.