8 produktów
Wybierz auto
Rodzaj czujnika: Czujnik ntc
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
77,61
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
77,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 3
Zakres pomiarowy od [kpa]: 31.1
Rozwiń więcej danych
59,70
zł/szt.
Kraków: czw. 27.02
U ciebie: czw. 27.02
59,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E9113JPN
Ilość biegunów: 3
76,72
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
76,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E9210JPN
Ilość biegunów: 3
51,22
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
51,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wersja: 1, type 1, 2, 3, 4
104,46
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
104,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Od cisnienia [pa]: 50000
Rozwiń więcej danych
125,57
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
125,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
65,65
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
65,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wersja: 1, type 1, 2, 3, 4
100,27
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
100,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak NISSAN NV400. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.
W samochodzie NISSAN NV400, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.
Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.